Wij zijn weer heelhuids terug, alhoewel de helft verwondingen heeft opgelopen bij een crash op de rodelbaan (
www.riesenrutschbahn.de), maar viel achteraf toch weer mee (zelf ongedeerd). De bolide heeft het voortreffelijk gedaan. Ook de cruise control. Een paar keer deed ie het niet (wellicht te warm of zo), maar voor de rest geen enkel probleem. Alleen...
onverlaten die het nodig vinden de bolide toch te moeten beschadigen. 1x ikzelf toen ik van een trapje voor de vakantiewoning viel met de sleutel in de hand en daar een mooi krasje op het rechtervoorspatbord aan op liep. 1x na een dagje veilig geparkeerd te hebben, op plaatsen waar geen of weinig auto's naast konden toch een kleine parkeerbeschadiging juist aan die kant waar geen auto geparkeerd kon hebben, omdat het geen vak was. En vanochtend kwam ik in Maastricht toen we overnacht hadden bij de auto, die op een bewaakte parkeerplaats à raison van 15 euro stond, en constateerde ik 2 krassen op de kofferbak en kleintjes boven alle handgrepen van de portieren (net zoiets wat onze dochter een tijdje geleden had gedaan, maar aangezien die er gisteren niet op zaten en vanmorgen wel kan zij het dit keer niet gedaan hebben). Aangekaart bij het hotel, en ze zullen de videobeelden gaan bekijken. En ook maar ff aangifte gedaan op het politiebureau aldaar. Ben benieuwd wat er uit die beelden nog naar voren komt.
Later meer... nog druk bezig met uitpakken en ga zo maar eens bijtijds pitten. Vanwege de verwondingen heb ik de hele rit terug mogen rijden, wat op zich geen straf is, maar met de kids achterin soms best wel vermoeiend.