[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
achteruitrijverlichting : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 17:54

achteruitrijverlichting

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

achteruitrijverlichting

Berichtdoor wallie71 » 22 aug 2009, 11:30

vandaag zag ik bij toeval dat me achteruit rijverlichting niet werkt dus ff lampjes gecheckt en ja die zijn goed nu heb ik al het 1 en ander gelzen op het forum hier hier over dus ga er vanuit dat de schakellaar het begeven heeft nu alleen mij vraag moet ik onder auto om hier bij te kunnen of kan het ook van binnen uit de auto ?
wallie71

Re:achteruitrijverlichting

Berichtdoor Adrieaantjuhh » 22 aug 2009, 11:40

bij een handgeschakelde zit ie linksvoor (ff je pookhoes er af halen)en dus vanuit de auto zelf bij een automaat weet ik het niet(geen ervaring mee)

groetjes Arjan
Adrieaantjuhh

Berichtdoor wallie71 » 22 aug 2009, 11:43

ok vergat dus te vermelden dat het hier om een automaat gaat
wallie71

Berichtdoor wallie71 » 22 aug 2009, 16:53

weet iemand waar het bij een automaat zit en hoe hier bij te komen dan?
wallie71

Berichtdoor Mart Gloudemans » 22 aug 2009, 18:34

Beste Wallie,

Ik heb wel een automaat en mijn lampjes deden het ook niet, je moet aan de linkerkant van je bak zijn onder de auto.
Bij mij was het zo dat de lampen niet branden en dat je de auto in iedere stand van de pook kon starten. dankzei de antwoorden van anderen heb ik het op kunnen lossen( was een boutje verdwenen).
Kijk maar even bij mijn vraag een beetje verder in het forum techniek hierin staat een verwijzing met foto's dan kun je zien hoe dat het zit.

Groetjes Mart.
Mart Gloudemans
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Mart Gloudemans » 22 aug 2009, 18:40

Nogmaals Wallie,

je moet de vraag:
automaatbak en cv tankklepje hebben op de tweede pagina van het forum techniek, Ronald zegt hierin ook nog dat hij misschien zoiets heeft liggen, mocht de jouwe niet meer te redden zijn dan kun je hem vragen ik had deze niet nodig.

Groetjes Mart.
Mart Gloudemans
Gold Boarder
Gold Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1975
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor wallie71 » 22 aug 2009, 22:04