MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 25 nov 2024, 19:57

cv kapjes

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

cv kapjes

Berichtdoor wallie71 » 31 aug 2009, 12:42

hallo allemaal ik heb ook last van de lekkende cv condoompjes ik vandaag naar de mb dealer geweest en ze besteld en krijg ze morgen binnen maar nu begin ik te twijvelen of het wel de goeie zijn ze noemen het daar een sluitstuk en het artikel nummer ma1238050341 zag er anders uit op het plaatje maar de man aan de andere kant van de balie zei dit moeten ze zijn plaatje vertekent iets nou ben benieuwd kent iemand dit artikelnummer toevallig ze kosten incl. 3,79 per stuk hoop dat ik de goeie heb
wallie71

Re:cv kapjes

Berichtdoor Tinus60 » 31 aug 2009, 15:57

Nou of dat het die rubbertjes zijn betwijfel ik.
Maar maak even een fototje van die rubbertjes.
die rubbertjes heb ik gekocht bij de Brezan 5 stuks 9,46 euro. inlc. btw
artk nummer 475-3340522025

groet,
tinus60
Tinus60

Berichtdoor wallie71 » 31 aug 2009, 16:39

ok heel vreemd was vandaag natuurlijk eerst naar brezan gegaan met het boschnummer wat hier op de site rond zwerft maar daar konden ze dus niks mee en stonden trouwens nogal wazig te kijken toen ik voor kapjes kwam voor mijn cv maar goed kan het met dit nummer eens proberen in ieder geval bedankt zelf betwijfel ik namelijk ook of dit de rubbertjes zijn heb net me cv los gehad en ik heb het flauw vermoeden dat ik bij de mb dealer de plastic pastukjes heb gekocht die weer over het rubber heen gaan maar goed wacht wel ff tot morgen af
wallie71

Berichtdoor Tinus60 » 31 aug 2009, 16:47

Het staat bij brezan 2 x in het systeem qua prijs dus ff op letten op de juiste prijs. ik kocht ze bij brezan in zoetermeer.
Ik denk ook dat je de kapjes besteld hebt.
tinus60<br><br>Post edited by: tinus60, at: 2009/08/31 16:50
Tinus60

Berichtdoor wallie71 » 31 aug 2009, 17:11

ben bij de brezan in delft geweest anders ga ik het wel in zoetermeer proberen
wallie71

Berichtdoor Jaap123 » 31 aug 2009, 19:28

voor alle duidelijkheid: de rubbertjes zijn door de firma Bosch niet bedoeld voor de CV elementen. De jongens bij Brezan moet je dus niet gaan vermoeien met het doel waar je ze voor nodig hebt want ze zullen in de boeken een heel andere omschrijving hebben.

Maar ze voldoen prima.

Jaap123
Jaap123

Berichtdoor wallie71 » 31 aug 2009, 20:53

oooh ok daar ligt dus het probleem waar worden ze wel voor gebruikt weet je dat toevallig scheelt een hoop zoek werk voor deze mannen
wallie71

Berichtdoor Tinus60 » 31 aug 2009, 22:01

Bosch rubber kap zetten ze op de factuur.
In zoetermeer ben ik geholpen door Robin van de Wagt.
Dus ze kunnen zo in de computer kijken en ze bestellen.

tinus60
Tinus60

Berichtdoor wallie71 » 31 aug 2009, 22:36

ok bedankt man ga morgen ff naar zoetermeer als ik bij de mb dealer niet het goeie heb gekregen heb voor de zekerheid ff foto uitgeprint van het zakje met de rubbers erin die hier op de site staat duidelijker kan dan toch niet meer

groetjes walter
wallie71

Berichtdoor wallie71 » 31 aug 2009, 22:48

weet trouwens nu waar de kapjes echt voor gebruikt worden zijn rubbere hoesjes voor meer polige steckers
wallie71

Berichtdoor Tinus60 » 01 sep 2009, 15:56

Kijk dat wist ik ook niet.
Ben wel nieuwschierig wat je bij mb gekregen hebt.

tinus60
Tinus60

Berichtdoor wallie71 » 01 sep 2009, 20:44

hi daar komt ie dus ik heb niet het goede gekregen bij de mb dealer ik heb dus de plastic kappen gekregen waar het stangetje in geklemt zit wat naar je slot gaat maar ik ben daarna naar de bosch carservice gegaan die om de hoek zit en die kon aan de hand van dit nummer de boel bestellen dus heb ik gelijk 3 zakjes besteld met 5 rubbertjes met het idee mocht er nog iemand op de site zijn die ze nodig heeft kan je ze bij mij kopen

groetjes walter
wallie71

Keer terug naar Techniek