door UncleBenz » 01 sep 2009, 09:39
Zoals jullie weten heb ik een 200D uit 1982. Gekocht voor €6000 incl. een jaar garantie. Vanaf het begin waren niet alle zaken zoals het moest en de verkoper beloofde beterschap. Drie keer de auto weggebracht en telkens bleek dat sommige zaken niet eens waren aangeroerd. De auto produceerde zoveel rook dat collega's op mijn werk niet meer achter mij wilden rijden. Plus, de koude start was een ramp. De auto schudde het eerste kwartier als een centrifuge.
Via mensen die louter positief over de man waren, ben ik naar een jonge jongen gereden die voor zichzelf is begonnen. Al een tijdje geleden weliswaar. Hij luisterde naar de motor en wist direct wat het was. De Benz kreeg een kleine beurt en de kleppen werden gesteld. Ik mocht een week in de auto rijden en bij tevredenheid mocht ik de factuur komen betalen.
Wat een verschil zeg! Hij rijdt als een echte Benz en geen schudden meer. Direct loopt de auto goed. Plus er wordt geen rook meer geproduceerd.
Dit wilde ik even kwijt. Mochten er mensen zijn die behoefte hebben aan de naam van deze garage, zal ik de naam publiceren. Ook de naam van de verkoper waar je beter geen Benz kunt kopen wil ik wel kwijt. Louter om te zorgen dat deze mannen geen andere slachtoffers kunnen maken.
Groet,
Erik.