Om uit te schrijven, ik dank je voor de nieuwe wensen van begroeten.
Wachtendonk, waarin ik levensechte, is juist geweest verre tijd acht kilometers van Venlo. Misschien, het is en wij treffen in het ware leven. Zou kunnen zeer gelukkig zijn. Een gemeenschappelijke toren zou kunnen uitstekend zijn.
Ik nu een on-line vertaler vond, misschien, best. Om herlezen en te begrijpen zijn geen probleem.
Ja, ik ben enkele jaloersheid op het belastingstelsel in jullie. Het gaat meer in meer moeilijk, een W123 op de straat over. Indien hij/het is zelfs slechtere, ik vraag om asiel naar Nederland;-))
LPG word zeer bevredigd. Van de wagons is een tartarini etagas, een fabriek van teilsequentielle aanvullende potentiometer... Het is prachtig. Reparaties waren ook meer dat genoeg. Helaas, de winter naar de koude weersgesteldheid, het heeft mij de motor in het gekoste voorjaar. Eenvoudig gediepvroren. Alsnog, ik vond een handelswaar ersatzmotor.
HIER in de Ruhr, er is ook een nieuwe w123-club. Anders, ik ben wel eens in w123-forum. Respectievelijk. Het kan wijziging natuurlijk nu...
)