[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
APK laswerk WIE KAN MIJ HELPEN : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 14:29

APK laswerk WIE KAN MIJ HELPEN

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

APK laswerk WIE KAN MIJ HELPEN

Berichtdoor Gerry » 12 aug 2009, 12:11

Helaas, mijn o zo geliefde auto vandaag afgekeurd voor de APK. Wie kan mij op korte termijn helpen met laswerk bij de kriksteun linksvoor. Een van de vorige eigenaren vondt het schijnbaar nodig om de auto met veel pur en kit door de keuring heen te drukken.

Aanstaande maandag zou ik nog een paar gaan genieten van een welverdiende, al zeg ik het zelf, vakantie. Dit kan ik nu wel op mijn buik schrijven, nu mijn "kindje" er slecht aan toe is.

Wie o wie kan helpen, ik woon in Drunen, Noord Brabant, maar afstand geen bezwaar!!!!!<br><br>Post edited by: Gerry, at: 2009/08/12 12:12
Gerry
 


Re:APK laswerk WIE KAN MIJ HELPEN

Berichtdoor Karaca10 » 12 aug 2009, 16:09

Misschien heeft Toontje nog ff tijd voor je kindje :-)
Karaca10
 


Re:APK laswerk WIE KAN MIJ HELPEN

Berichtdoor Gerry » 12 aug 2009, 17:29

Wat een warm gevoel de steun vanuit de mede forumleden. Ik heb inmiddels met Toontje een afspraak om mijn "kindje" te repareren.

Super bedankt en ik houd julie op de hoogte van mijn APK perikelen.
Gerry
 


Re:APK laswerk WIE KAN MIJ HELPEN

Berichtdoor Trouwkoets » 12 aug 2009, 18:06

Geweldige gozer die Toontje
Trouwkoets
 


Re:APK laswerk WIE KAN MIJ HELPEN

Berichtdoor RenK » 16 aug 2009, 20:05

Hoi Gerry,

Kan je niet helpen maar ik leef met je mee ;-(
Gelukkig kan ik zelf een beetje laswerk doen dus dat scheelt weer.
De ene kant was de dorpel slecht, hoop werk dus laten vervangen.
Nu de andere kant gaatje in binnenscherm-voorkant. Dus goed schoongemaakt blijkt het een gat te zijn. kilo's plamuur eruit getrokken. Dus ook het wielscherm geschoond, ook daar plamuur.
Aangekomen bij de dorpelkop...... AAARGGGH één kluit plamuur !!!
Helemaal erafgehaald en het treurige resultaat dat overblijft bij zitten huilen.Dat ze een Bens zo durven mishandelen !!!!!
Dus ook de vloermatten eruit ivm lassen, blijkt ook daar de bodem vol gaten en plamuur. De Flintstone mobiel is en niets bij:-(
Hele hoek van de bodem er nieuw in gezet (tussen chassisbalk en scharnierpunt) ook de opstaande rand vernieuwd.
Toen dorpel aangepakt en ook nagemaakt van plaat, dit ik nog had liggen.
Nu na 4 dagen werk ziet het er als nieuw uit. Dus rest van de dorpel die er goed uitzag ook maar gestript. Aangekomen bij achterste stuk viel ook daar de plamuur eruit. Ga nu komende week de achterkop namaken en vervangen.
Als laatste de binnenscherm voor nog vervangen. Hoop dat de APK het er mee eens is :-(
Nu nog koplampen erin en gordel vervangen dan moet hij klaar zijn, tot volgend jaar hoop ik.

Succes,
Kees<br><br>Post edited by: RenK, at: 2009/08/16 20:08
RenK
 


Re:APK laswerk WIE KAN MIJ HELPEN

Berichtdoor Gerry » 04 sep 2009, 08:05

Ik wilde een vervolg geven op de prutsers die mijn auto gespoten hebben dus bij deze.
Ik heb 2 mails gestuurd naar zowel de spuiter als de garage die het "project" heeft aangenomen. Van de spuiter heb ik een reactie gehad en deze heeft mij duidelijk uitgelegd hoe het gegaan is. Als onderaannemer heeft hij dit gedaan met duidelijke instructies van de opdrachtgever, waarmee hij mij niet bedoelt. "De auto moest blinken en wel zo low budget als mogelijk". Als de spuiter iets vond dat extra aandacht nodig had den werd het afgedaan met telkens deze zelfde woorden. Ik ben nooit benaderd door de garage om keuzes te maken. Nu is ook duidelijk waarom ik de naam en adres van de spuiter niet kreeg. Hierom heb ik diverse malen gevraagd omdat ik ook foto’s wilde gaan maken. Nu is heel duidelijk waarom dit was. De spuiter heeft mij aangeboden tegen een aangepast tarief de auto opnieuw te willen spuiten. De garage heeft NIET gereageerd, wat door de spuiter al voorspeld was.
Omdat ik de spuiter wel geloof zal ik zijn naam hier niet vermelden, ondanks mijn twijfel. De garage waar het om gaat is HERTOG AUTOS in Hedel. Deze garage heeft ook nog een ogenschijnlijke mooie W121 staan die ik eigenlijk had moet kopen, was namelijk een goede investering geweest. Stond enkele maanden geleden namelijk in de showroom voor nog geen € 5000,00 en nu voor € 10.500,00. Het advies is: niet doen.
Groeten van een gelukkige W123 bezitter die weer goed kan slapen dankzij kundig ingrijpen van Toontje,
Gerry
Gerry
 


Re:APK laswerk WIE KAN MIJ HELPEN

Berichtdoor henklith » 04 sep 2009, 09:38

Hoi Gerry, ik vind het een redelijk voorspelbaar antwoord van de spuiter, hij doet gewoon wat hem word opgedragen, voor de prijs die er voor overeengekomen is.
Als spuiter kan je dan niet veel anders doen, dan eventueel de opdracht geheel weigeren.
Ik vind het erg fideel van de spuiter dat hij dat niet alleen eerlijk zegt, maar bovendien jou nog aanbied om er toch nog wat moois van te maken.
Wat mij betreft mag je de naam van de spuiter noemen, wie weet kan iemand daar nog eens wat aan hebben.
Dat auto bedrijf is er dus een van de ergste soort, kom daar dus nooooit meer.
Groet, Henk
henklith
 


Re:APK laswerk WIE KAN MIJ HELPEN

Berichtdoor Jacob » 05 sep 2009, 00:38

Jacob
 


Re:APK laswerk WIE KAN MIJ HELPEN

Berichtdoor Gerry » 05 sep 2009, 19:53

Internet adres is inderdaad van het juiste bedrijf.

Vandaag Hertog auto's maar gewezen op de lafheid om niet te reageren. Hoor ik waarschijnlijk niets meer van maar het geeft wel voldoening om je hart te luchten.

Groetjes Gerry
Gerry
 


Re:APK laswerk WIE KAN MIJ HELPEN

Berichtdoor DMC » 05 sep 2009, 22:23

of je neemt met mij kontakt op ;)

apk laswerk en restauratie
Liever een lasbak dan een leasbak
Avatar gebruiker
DMC
Gold Boarder
Gold Boarder
 
Berichten: 430
Geregistreerd: 19 aug 2007, 17:12
Woonplaats: Weurt
Roepnaam:
Type wagen: 200D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 41 gasten