door Blokhet » 04 sep 2009, 19:26
Hallo vrienden van de Bollenstreekgroep.
Wat een gedoe allemaal over vogels e.d., wanneer begint het matten nou?
Ik stel voor om toch de Vlamingen weer eens te provoceren tot wat wapengekletter. Volgens mij zijn die echt bang om ingelijfd te worden want ze zijn zo stil. Beetje zeuren over de Wester schelde, op bezoek komen en de NL Ambassadeur op de koffie vragen. Dat is het spierballenvertoon van de zuiderlingen. Terwijl ze nog niet zo lang geleden nog op de goede weg waren. Toen hadden ze onderling weer zo`n onenigheid dat er niet eens een regering gevormd kon worden. Hadden we toen maar doorgezet, uit een opinie peiling gehouden in die periode bleek dat 50%!!!!! van de inwoners (in het NEDERLANDS sprekende deel) er wel voor voelde om zich bij NL te voegen. Wat nou de Nederlanders gaan ons clubje niet inlijven de helft wil het zelf. Als jullie nu nog even doorgeven uit hoeveel leden dat clubje van jullie bestaat, zullen wij gelijk de helft bij onze ledenlijst optellen.
Dan moeten wel gelijk alle trappisten brouwerijen op NL grondgebied komen, hebben we dat in ieder geval als voordeel.(veel andere kan ik niet bedenken)