[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4822: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4824: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4825: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4826: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
Heb ik iemand boos gemaakt? : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 14:46

Heb ik iemand boos gemaakt?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Heb ik iemand boos gemaakt?

Berichtdoor Broekhof » 07 sep 2009, 22:23

Beste mensen,
Ik weet niet wat ik heb aangehaald maar ik krijg het idee dat ik iemand boos heb gemaakt door te vragen naar de afloop van de poetsdag jl. zaterdag. Ik wilde alleen info hebben m.b.t. het poetsen van mijn auto. Ik had begrepen dat dit forum voor allerlei info gebruikt kon worden. Het Topic is zelfs door een moderator gewijzigd en zelfs gesloten en verwijderd uit de lijst. Ik ben sinds een paar weken lid van het forum maar begin nu toch een vieze smaak in mijn mond te krijgen. er is blijkbaar een hoop oudzeer aanwezig hier. Het had mij wel zo netjes als de moderator mij even op de hoogte had gebracht van het verwijderen via een PM. Ik was mij van geen kwaad bewust en wil alleen mijn auto in topstaat hebben. Dacht dat het forum hiervoor ook bedoeld was. SORRY!

Met vriendelijke groet,
Martin
Broekhof

Re:Heb ik iemand boos gemaakt?

Berichtdoor JohndeWinger » 07 sep 2009, 23:09

Hoi Martin

Ja waarom de topic gesloten is zonder vermelding van de reden vindt ik ook niet netjes !!

Maar wat je wilde weten staat er nog wel op.
Groeten van John uit het mooie Drentse Zuidwolde

Mercedes Benz: The best or nothing
JohndeWinger
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Heckflosse
Bouwjaar: 1967
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Broekhof » 08 sep 2009, 00:29

Inderdaad John, maar wilde nog iets vragen maar zag toen dat het topic gesloten was en er delen uit verwijderd waren. Wilde toch even kwijt dat ik het inderdaad niet netjes vond zonder vermelding vandaar mijn topic . Maar ja het is waarschijnlijk niet anders. (ben daarna nog even op zoek gegaan op het forum naar een reden en er is mij ondertussen e.e.a. duidelijk geworden.

groetjes Martin.
Broekhof

Berichtdoor Topasbrauner » 08 sep 2009, 09:41

ja als je de auto van iemand op het schaduwforum compleet kaal poetst krijg je naderhand wel wat wrijving lijkt me.

mvg
Topasbrauner

Berichtdoor Hans230CE » 08 sep 2009, 09:58

Martin

Iemand heeft lange tenen denk ik! Zo is het echt niet netjes.

-de woorden zijn waarschijnlijk GP-cars, vader van Angelique- en dan al die reklame, foei.

Oei, heb zondag contact gehad met Arno , nu vlieg ik er waarschijnlijk ook uit, het was een waar genoegen jullie te kennen.

_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja

Berichtdoor Topasbrauner » 08 sep 2009, 12:12

ja als je de auto van iemand op het schaduwforum compleet kaal poetst krijg je naderhand wel wat wrijving lijkt me.

mvg
Topasbrauner

Berichtdoor Motormongool » 08 sep 2009, 13:35

Wat een boeiend topic :-)
Bij deze een abootje.
Motormongool

Berichtdoor Trouwkoets » 08 sep 2009, 13:40

De reactie van Job vind ik uiterst ongepast. Verder ben ik bang dat Hans de spijker op zijn kop slaat.
Verder grote verbazing.
Trouwkoets

Berichtdoor Harrie » 08 sep 2009, 14:18

Nee martin jij niet, maar degene die dat topic gedeeltelijk weg heeft gemodereert, maakt mij wel boos.
Waarom?? omdat het ging over de poetsdag, en daar wat foto's en uitleg bij.
WAT IS HIER IN VREDESNAAM HET PROBLEEM ??
Heren laten wij niet doorslaan, wat mij betrefd gaat het topic weer gewoon van het slot.

groeten Harrie Puite.
Harrie

Berichtdoor Semrick » 08 sep 2009, 14:32

Ik (als moderator en ook clublid) begrijp ook niet goed waarom er is weggemodereerd en waarom het topic op slot is gezet.
Ik was het dus niet ;-)
Ik heb wel het topic over de poetsdag weer open gezet maar ik vraag me af of Pietje nog de motivatie kan vinden om alles nogmaals te plaatsen. En ik snap het helemaal als dat niet zo is :-(
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968

Berichtdoor Toontje » 08 sep 2009, 16:49

ow ik heb zeker weer het een en ander gemist gaat mij wel eens wat van dien onzin voorbij maar als het nu zo is dat er elke keer van die eikeboom oude koeien uit de sloot opgevist worden en als er dan ook nog dingen weg gehaald worden dan geloof ik dat ik het dan ook wel een eind gehad heb.
en ja ik heb regelmatig contact met arno en das altijd gezellie dus als we zo moeten doorgaan dan hou ik het voor gezien.
ik mag aannemen dat de heren moderators eens met elkander in contact treden over het hoe en wat is toch niet zo dat we hier met een kleuter klasje zitten.
deze actie is voor mij de laatste als er weer wat gemoddert moet worden i.v.m een ex lid dan was dit het voor mij
met groetjes toontje
groetjes toontje

www.hetvoorportaal.com
Toontje
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 300TDT
Bouwjaar: 1985

Berichtdoor Pietje » 08 sep 2009, 16:53

Belachelijk!

De moderator die dit heeft gedaan zou zich wel eens kenbaar mogen maken!

Maar goed, het hele verhaal is ook te vinden op mijn site.
Dus heren poetsers, kijk daar graag. Vragen kan altijd via onderstaand e-mailadres.

Wat mij betreft heb ik het wel gehad hier, zelfs als er weer een W123 voor de deur staat (en die komt er heus)
Harrie had al ruimschoots bij de aankondiging aangegeven dat de topic moest blijven staan.
De moderator die het nu weggehaald heeft heeft blijkbaar luie ogen.

De moderator die willens en wetens meermaals foto's en tekst heeft weggehaald, want ik heb deels opnieuw geplaatst, moet uit functie ontheven worden, bestuurslid of niet.
Pietje

Berichtdoor JantjeV8 » 08 sep 2009, 17:27

Ik mis denk ik de voorgeschiedenis, maar het verslag van Pietjes poetsdag is een erg goed en leuk verhaal om te lezen. Ongeacht wie het geschreven heeft. Persoonlijke meningen en objectieve zaken moet je toch uit elkaar zien te houden.
Pietjes poets werkt in elk geval prima, als m'n potje leeg is bestel ik gewoon weer nieuwe bij hem!!
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981

Berichtdoor Tinus60 » 08 sep 2009, 18:30

Is het misschien een persoonlijke vedette van de moderator tegen Pietje en Arno.
Maar de gevolge zijn wel dat vele gewaardeerde leden het voor gezien houden als dit gemodereer zo door gaat.
Helaas maar zo'n moderator hoort niet in deze club.

tinus60
Tinus60

Berichtdoor Govert » 08 sep 2009, 19:29

Nou, wat een ophef om wat verwijderde bijdragen en foto's. Het hele topic is te lezen op het w201-forum, dus waar gaat het over. Ik heb het topic voor en na de verwijderingen gezien, er is vooral een heel verhaal van Arno verdwenen dat Pietje ook maar hier gepost had. Een gewaardeerd lid uit Friesland heeft eens een keer een email van Arno gepost en toen is dat topic op last van Harrie verwijderd, dus waarom zou Pietje niet hetzelfde lot moeten ondergaan? Harrie, ik begrijp dus jouw boosheid niet.

@ toontje

Toen Arno hier nog actief was op het forum moest er voortdurend gemodereerd worden, tot gekmakends toe. Gewaardeerde leden zijn toen opgestapt vanwege de bijdragen van Arno. Toen Arno zelf besloot op te stappen van dit forum en zei dat hij nooit meer terug zou keren, bleek hij onder allerlei schuilnamen en valse identiteiten toch weer in te loggen zodat hij weer rotzooi kon trappen. De laatste tactiek was geloof ik het misbruiken van andersmans inlognaam of te vragen aan vrienden voor hun inlognaam. Het vereiste veel werk voor een moderator en ik heb er nog buikpijn van. Het was ook een van de redenen om het moderatorschap op te geven. Je moet zelf weten met wie je omgaat, maar ik weet genoeg.

Zou het niet een idee zijn om voor de fans van Arno een eigen forum op te richten, kunnen ze daar het de hele dag over Arno hebben.
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Re:Heb ik iemand boos gemaakt, nu wel zeker!!!!

Berichtdoor Hans230CE » 08 sep 2009, 21:54

@ moderator overdrijver

Ik ben een "fan" van Arno, in die zin moet je dit bekijken. Wij als gewoon lid weten niet precies wat er door Olivier B Bommel is uitgespookt. We weten dat er iets is gebeurd, maar niet wat, wel hebben we veel plezier gehad -GELACHEN!!!-. Er is niemand, maar dan ook niemand die ooit het lef heeft gehad hier iets over te vertellen. En wees gerust, ik heb het aan veel leden gevraagd. Het moet echt niet publiek gemaakt worden, maar een hint naar de oudere leden was wenselijk. Met mogelijkheid tot verdediging van Arno. BV MSN/Mail

Wat ik niet kan uitstaan is dat er een Arnotities op het forum is, Pietje heeft verdomme (nee ik verwijder dit NIET) hopen poetsprodukten verkocht aan ledenprijs, maar de link met Arno wordt hem fataal.

HET IS TIJD DAY DIE ZIEKTE HIER UIT HET FORUM VERDWIJNT!!!!!

Ik heb zo nu en dan contact met hem en ik kan hem nog altijd pruimen, ik kan veeeeeel leden pruimen van dit forum, maar als ze achterbaks beginnen te worden, tja dan is het voor mij voorbij. Een forum is een manier van ventilatie van meningen. Als jij enkel je eigen mening wil ventileren, das heel anders. Vergelijk het met Nederland en een of andere dictatuur, of verhuis ernaar!!! Als je een klein beetje de media volgt weet je het verschil.

Een forumù dient enkel gemodereerd wanneer er kwetsende topics/antwoorden worden gegeven!!!

Niet als jouw "politieke" mening niet word verkondigd.

En, zal ik het heel cru zeggen, - als je zo'n haat hebt tegenover personen, geef je rechten terug- je overdrijft big time.

Dit is geschreven in een zeer boze bui, maar ik denk dat ik er mergen na het te hebben herlezen nog mee akkoord zal gaan, nu dat zie je morgen in de loop van de dag!!!!!!!

Dat godverderdoms gezeik over alles moet STOPPEN, we leven, en ja jullie ook, in een democratie, we moeten weer meer plezier maken op het forum, met respect voor een ander zijn mening en bedrijvigheid.

You were

Trouwens, het antwoord van Harrie gelezen?????

Ikke zeg niks meer nie, want als da nie duidelijk is weet ik ook nie meer nie

EDIT; Volgens een PM zou ik het hier over Govert hebben, laat dit duidelijk zijn, ik heb het over de loderator die de boel op slot zette zonder vermelding van wie en waarom. Niet over Govert.<br><br>Post edited by: Hans230ce, at: 2009/09/09 09:10

_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Bogent » 09 sep 2009, 08:59

Ik heb me nog nooit in enige discussie gemengd op het forum gewoon vanwege de zinloosheid. Het zijn allemaal stormen in een glas water, dus ik kan me volledig vinden in de woorden van Hans
Bogent

Berichtdoor Govert » 09 sep 2009, 14:07

@ Hans230ce

Het was mij in eerste instantie niet helemaal duidelijk of je mij op de korrel nam, is verder ook niet zo belangrijk.

Nogmaals, ik heb het al eerder gezegd, op dit forum zijn er forumregels en er zijn moderatoren. Als mensen zich niet aan de regels houden kan het voorkomen dat topics worden gesloten, verplaatst of verwijderd. Ook stemmingmakerij, ruziemaken, steken en rotzooi trappen wordt niet op prijs gesteld. Mijn ervaring is dat veel mensen erg boos worden als een topic wordt gesloten of verwijderd Hun vrijheid van meningsuiting is in het geding, de dictatuur is uitgebroken, het forum wordt kapot gemaakt of er mag helemaal geen humor meer zijn enz. enz. Grote onzin allemaal, ten eerste worden er zelden bijzondere mededelingen gedaan, ten tweede kan de mening ook elders worden geuit of je opent gewoon een nieuw topic met daarin een iets positievere boodschap. Overigens krijg je als moderator ook berichtjes dat je nog niet ver genoeg bent gegaan, en dat je veel meer moet ingrijpen, dus helemaal goed doe je het nooit, maar dat is nu eenmaal inbegrepen bij het politieagent spelen.

Lang verhaal, maar ik bedoel te zeggen dat jouw stelling dat alleen bijdragen die "kwetsend" zijn verwijderd mogen worden is onjuist. Trouwens, wie moet dat kwetsende karakter beoordelen?

Overigens heeft jouw vriend Arno ook wel eens bijdragen verwijderd die hem niet zo goed uitkwamen, maar toen hoorde ik je niet. Misschien heb je dat toen gemist.

Arno is zelf van dit forum opgestapt met de mededeling dat hij nooit meer terug zou komen. Toch kwam hij terug met het resultaat dat er veel rotzooi kwam op het forum. Toen hij genoeg had van de schuilnamen werden zijn bijdragen door anderen op het forum gezet, maar toen heeft Harry (eigenaar forum) bepaald dat dat niet de bedoeling was en wat hem betreft iedereen die dat deed van het forum werd verwijderd. Dus als Pietje een verhaal van Arno op het forum plaatst wordt dat verwijderd, toch niet zo vreemd? Bovendien is het hele verhaal na te lezen op de site van GPcars en op het W201-forum.

Je moet zelf weten met wie je omgaat, maar mij is het lachen vergaan na een jaar tijd verspillen aan dit soort ongein.
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Berichtdoor Adrieaantjuhh » 09 sep 2009, 15:43

ik begin er zo langzamerhand een punthoofd van te krijgen, diegene wie het aangaat praat het eens uit of hou lekker op met dit gezeik want dit is vervuiling van een mooi forum.

Ik moest dit ff kwijt sorry.
Adrieaantjuhh

Berichtdoor Tinus60 » 09 sep 2009, 16:03

Tinus60

Volgende

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto