[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
raam rubbers 280CE : Carrosserie & Exterieur

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 14:32

raam rubbers 280CE

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

raam rubbers 280CE

Berichtdoor tokkel » 08 sep 2009, 14:19

Hoi ik ben op zoek naar de rubbers voor de zijramen.
Waar kan ik die het beste bestellen en zijn ze er makkelijk in te zetten ??.
na het laatste regenbuitje stond er water achter de voorstoelen en niet z'n beetje ook,en aangezien ze vrij droog en korrelig zijn wil ik ze dus vervangen.

tips zijn welkom ..

groeten tokkel<br><br>Post edited by: tokkel, at: 2009/09/09 01:39
tokkel
 


Re:raam rubbers 280CE

Berichtdoor tokkel » 09 sep 2009, 11:06

niemand ? iemand ??? :(
tokkel
 


Re:raam rubbers 280CE

Berichtdoor Chevalric » 09 sep 2009, 12:32

Hoi Tokkel,

Neem eens contact op met Marcel Kappen in Dahlen:

http://www.mercedes-classic-parts.com/

info@mercedes-classic-parts.com

Hier heb ik eens een achterraamrubber besteld, verzendkosten waren zeer redelijk.

Over het erin zetten kan ik je niets zeggen maar dat zou in Blesdijke toch wel te regelen moeten zijn?

Grtz Marc
Chevalric
 


Re:raam rubbers 280CE

Berichtdoor tokkel » 09 sep 2009, 20:47

dank u ik zal eens informeren,,wordt vervolgt..")
tokkel
 


Re:raam rubbers 280CE

Berichtdoor tokkel » 10 sep 2009, 12:13

mhmhm 300 eurie per kant voor de rubbers ..das veel of niet dan ??
tokkel
 


Re:raam rubbers 280CE

Berichtdoor Jos230ce » 12 sep 2009, 15:21

Hi,

Als je een goed adres weet zou ik dat graag van je vernemen.
Ik zoek ook raam- en deurrubbers voor mijn 230CE uit 1983. Deze zijn nu wel zo'n beetje op.

Groet, Jos
Jos230ce
 


Re:raam rubbers 280CE

Berichtdoor Bogent » 13 sep 2009, 08:54

Ik heb op ebay.com in de VS wel eens imitatierubbers gezien en die kosten dan ongeveer de helft.
Bogent
 


Re:raam rubbers 280CE

Berichtdoor Hans230CE » 13 sep 2009, 16:59

Maarja Bob, wat heb je dan??? Ze zijn enorm duur die dingen, maar ze passen wel, maar namaak???.

Als je water net achter de stoelen hebt kan het van overal komen, gebruik maar eens de zoekfunctie. Wat je ook eens moet bekijken is, volgens mij, de staat van die afsluitrubbers net voor je achterste ruit en net boven die chroomplaat. Daar wil het ook wel eens verkeerd gaan.
_________________________________________________________________________________




A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Avatar gebruiker
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 8656
Geregistreerd: 23 jul 2006, 19:04
Woonplaats: Oostende (B)
Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:


Re:raam rubbers 280CE

Berichtdoor tokkel » 13 sep 2009, 22:24

idd water kan van alle kanten komen ..wat de man van de garage zei is waterslang er op zetten en er in gaan zitten en dan maar kijken waar het vandaan komt.

Ik ga van de week dat wel ff proberen zit niks anders op,eerst maar het achterraam bekijken met water.

de rubbers voor de zijramen die aan de ondrekant zitten zijn niet de duurste,eerste stukje is ongeveer 25 E en het achterste stukje al bijna 70 E en wat dan daar boven aan zit het duurst,
Dus met waterslang om het allemaal zeker te weten is toch wel de moeite waard ..
tokkel
 


Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 57 gasten