Nounounounou en nou......
Ben ik even eens twee weken op vakantie, is het me hier toch een zooitje aan het worden!
Die bollen hebben zo veel geslikt dat het ze beneveld voor de ogen is geworden!
Ze denken dat ze iedereen maar op kunnen slikken, maar dat is natuurlijk niet zo!
Ze zijn zelfs zo gek als een deur dat ze hun (niet bepaald uitnodigende) logo van prikkeldraadversperringen mooier vinden dan het superieure logo van de Noordstergroep (by far nog steeds de grootste!)
Momo zal zich zeker niet zonder slag of stoot op laten nemen in de roedel van wolven zoals die bolleslikkers zich nu ontpoppen.....
@Chevalric: petje af!!!!
En enig geschiedkundig W123 besef hebben ze ook al niet, want Sint Nicolaas is al reeds een Noordstergroeplid:
http://w123club.nl/component/option,com ... /catid,11/
Overigens heeft die Opperbol wel de waarheid gesproken dat hij mij aan de lijn had....dat dan weer wel....
Ik heb op slinkse wijze vernomen aan welke poot hij 'geholpen' is, namelijk zijn linkse (voor de kijkers rechts)....vooral handig te weten als ze zich niet braaf en koest gaan houden tijdens de prachtige rit op ons grondgebied;-)<br><br>Post edited by: Markparket, at: 2009/09/12 03:31