Zo, de trekhaak zit eronder!
Met de onvolprezen hulp van mijn vrouw is de trekhaak picobello gemonteerd. We zijn ruim een dag bezig geweest, maar goed. Wel alles met tectyl ingespoten, geboorde gaten netjes ontbraamd, tapbouten onder de rubber bumperstrip vervangen door slotbouten zoals het hoort, op tijd koffie, roken en eten, plus de nodige humor..ja dan gaat de dag zo voorbij Hé.
Grappig detail: ik lig onder de wagen en ik vraag mijn vrouw: 'wil je doppie 13 even aangeven?' Tijdje stil, en dan..'ik kan 13 niet vinden, hier heb je 14.'
Die Bosal trekhaak is een prachtig zwaar en degelijk ding, maar ik heb wel één puntje van kritiek: toen ik een aanhangert ging huren bleek dat er een spuuglelijke klem gemonteerd moest worden om de breekkabel aan te bevestigen.
Die klem is écht héél lelijk. Ik heb 'm er ook weer afgehaald nadat ik het aanhangertje had teruggebracht. Kunnen ze nou niet gewoon even een oog aan die trekhaak lassen? Bosal weet toch ook wel dat er een breekkabel aan moet?
Zelf een oog aan de trekhaak lassen is geen optie neem ik aan. Waarschijnlijk zal door het verwarmen/afkoelen de sterkte worden beïnvloed en geldt de toelating niet meer. Of zijn hier andere gedachten over?<br><br>Post edited by: Limpsalot, at: 2009/09/12 22:43