MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 20 sep 2024, 14:46

Ster vandalisme - meld je ster schade hier

Alles omtrent de carrosserie en de buitenkant, zoals bijv. spuiten, roest, plaatwerk, lassen maar ook spiegels, rubbers en chroom, ruitenwissers etc.

Re:Ster vandalisme - meld je ster schade hier

Berichtdoor henklith » 16 maart 2009, 00:48

Klopt Jan, af vallende sterren, deze mag ook wel gezien worden aan het firmament, komt ie ook uit jouw stal jan? ik kan bij jou nu alles verwachten.
Nou hier mijn witte reus dan even, de ster zit er toch op?
Groet, henk
Nou had te veel pixels, is altijd wat :o))<br><br>Post edited by: henklith, at: 2009/03/15 23:49
henklith
 


Re:Ster vandalisme - meld je ster schade hier

Berichtdoor jan280CE » 16 maart 2009, 00:51

Het aantal auto's van mij valt best mee, alhoewel teveel eigenlijk
Zou mijn egaa ook niet waarderen al dat blik om het huis.
Over een witte reus gesproken!

jan280CE
 


Re:Ster vandalisme - meld je ster schade hier

Berichtdoor henklith » 16 maart 2009, 00:56

Nog een poging om de witte reus even over te seinen :o))

NB jouw kleine witte reusje heeft wel iets vooral lekker practisch Jan.<br><br>Post edited by: henklith, at: 2009/03/15 23:59

henklith
 


Re:Ster vandalisme - meld je ster schade hier

Berichtdoor jan280CE » 16 maart 2009, 01:10

Hele mooie auto Henk.
Rijdt formidabel en een geweldige (statige) uitstraling.
Helaas geen intentie zelf zoiets aan te schaffen, maar wellicht toch binnenkort in de buurt er eentje bij.
Ben ik genoodzaakt om er ook eens in te rijden. Wat een straf zou dat zijn.
Mijn auto gisteren weer gewekt. Eind augustus was zijn laatste rit, maar na het opladen van de accu (varta) liep hij na een drietal pogingen weer als vanouds.

jan280CE
 


Re:Ster vandalisme - meld je ster schade hier

Berichtdoor Jock81 » 14 sep 2009, 16:45

Nou, weet niet of deze topic nog leeft, maar die van mij is er afgelopen week ook afgehaald. Beetje jammer, maar zag het (net als sommige anderen blijkbaar) al een beetje aankomen. Denk dat ik maar geen nieuwe koop, want om nou iedere 5 maanden 20 euro te spenderen wordt me een beetje té. Mensen zullen wel denken, als je het aan zag komen (staat niet ver van een school)waarom heb je hem dan niet in de schuur gelegd? Beetje een principe ding denk ik, hij hoort gewoon op straat te kunnen staan. Hij ziet er wel meteen een stuk ouder uit, dat vind ik ook wel wat hebben :-P

Groet, Jochem
Jock81
 


Re:Ster vandalisme - meld je ster schade hier

Berichtdoor MBvO » 14 sep 2009, 16:52

Jammer Jochem!! Ik vind het maar niks zonder ster. De mijne zit er voorlopig nog op maar ik heb wel eens een W123 gereden zonder, en dat is toch anders. Minder mooie foto's ook... zie mijn avatar. Als het mij overkomt ga ik toch eens kijken voor een ster die je kan afnemen, of de grill in drukken (heb ik ook al gezien, maar is niet zo mooi want dan heb je een behoorlijke sleuf bovenin de grill), of een kabeltje eraan met een schakelingetje naar de toeter, daar staat ook wel het een en ander voor op internet.
Of gewoon elke maand 5 euro opzij leggen, als dan elke 5 maanden je ster gestolen wordt heb je het geld al gereserveerd ;-)
MBvO
 


Re:Ster vandalisme - meld je ster schade hier

Berichtdoor rudiman » 23 sep 2009, 10:22

Yep, mijn ster van mijn W115 is afgelopen jaar gesloopt,wekelijks zag ik dat iemand aan mijn ster had gezeten want dan was ie een stukje krommer. Todat hij er een paar maanden geleden helemaal af lag. Mijn nieuwe 240TD heeft helemaal geen ster , die is bij de vorige eigenaar er al vanaf gesloopt.

Nu wil ik zeker mijn ster weer terug plaatsen en heb enkele oplossingen bedacht.
1> We koppelen de ster met stukje electronica zodat je een fikse optater ontvangt als je aan mijn ster zit.
2> We koppelen de ster aan de claxon.
3> A en B tegelijk.
rudiman
 


Re:Ster vandalisme - meld je ster schade hier

Berichtdoor SgtPeppers » 23 sep 2009, 19:59

Wat dacht je van een klein cameraatje op de plek waar nu het MB logo zit voorop je grille? ;-)

Die van de claxon vind ik ook erg leuk!
SgtPeppers
Platinum Boarder
Platinum Boarder
 
Berichten: 939
Geregistreerd: 30 sep 2008, 08:31
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee


Re:Ster vandalisme - meld je ster schade hier

Berichtdoor Henk1959 » 24 sep 2009, 00:33

ik ga voor optie 1
eigen schuld, blijf er dan ook met je tengels van af!
Henk1959
 

Vorige

Keer terug naar Carrosserie & Exterieur

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 87 gasten