[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Hallo, even voorstellen : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 07:39

Hallo, even voorstellen

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Hallo, even voorstellen

Berichtdoor Marnix » 15 sep 2010, 19:08

Hallo W123-ers.

Ik ben Marnix. Lid geworden van jullie forum omdat ik van plan ben een W123 aan te schaffen. Ik heb er nog geen een, hopelijk kan ik met vragen voor advies bij jullie terecht. Uiteraard zal ik m'n ervaringen straks ook graag delen.

Hartelijke groeten, Marnix
Marnix

Re:Hallo, even voorstellen

Berichtdoor Maikel » 15 sep 2010, 19:23

welkom Marnix,

en we willen wel foto's he? als je er een hebt gekocht. Succes !!!
Wat zoek je?
gr
Maikel
Sitzbank raus.......Laderaum noch größer !!!
Maikel
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200T
Bouwjaar: 1982
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Marnix » 15 sep 2010, 19:53

Dank voor je welkom Maikel,

Ik weet nog niet wat ik zoek, in ieder geval een goed onderhouden diesel, waar ik voorlopig weinig omkijken naar heb. Ik ben geen autodeskundige, zéker geen techneut, maar ik wil graag een W123 aanschaffen.

Ik heb deze bekeken. http://www.steroccasion.nl/Sites/Merced ... oId=60401#

Best prijzig, maar volgens mij heb ik dan wél wat. Of vergis ik mij?

Ik moet nog even uitvogelen hoe ik de foto op het forum krijg... ;-)
Marnix

Berichtdoor Maikel » 15 sep 2010, 20:28

tja zeg, behoorlijk prijzig maar hij ziet er wel als nieuw uit van binnen. Maar als je zo'n bedrag ervoor over hebt, dan kun je idd wel iets krijgen.
Ik ben op dit moment een beetje op franse sites aan het sneupen, in Duitsland en Nederland is iedereen al op de hoogte van deze fantastische wagens, maar sommige Fransen volgens mij niet. Je zou daar waarschijnlijk nog wel een gaaf exemplaar kunnen kopen voor niet al te veel. Maar het blijft een gok.
gr
Maikel

ps als je een op het oog hebt zorg dan dat iemand van het forum met je mee wil, scheelt een hoop ge-anus en teleurstelling achteraf.
Sitzbank raus.......Laderaum noch größer !!!
Maikel
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 200T
Bouwjaar: 1982
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Marnix » 15 sep 2010, 20:37

Zal ik zeker doen!

Ik heb ook nog een W124 gezien, of ben ik dan op het verkeerde forum?

Wat dacht je van deze?

http://www.autotrader.nl/auto/kopen/32YLU/algemeen.htm
Marnix

Berichtdoor De Boskabouter » 15 sep 2010, 23:11

Tip:

De 300D onder de volgende link ziet er ook goed uit. Het bedrijf geldt als betrouwbaar.

http://www.oldtimermercedes.nl/index.ph ... &objid=521

En nog een 300D, ook bij een bedrijf dat als betrouwbaar bekend staat.

http://www.mercedes-classic-parts.com/pagina12a.html

Niettemin, een kenner meenemen kan nooit kwaad.

De Boskabouter<br><br>Post edited by: de Boskabouter, at: 2010/09/15 23:15
De Boskabouter

Berichtdoor joostvf » 16 sep 2010, 22:56

Beste Marnix

Ik ga mijn 200D te koop zetten. Ik ga namelijk een 240TD aanschaffen (tsja eenmaal in een goede bak, altijd in een goede bak) Goed exemplaar uit 1982. Geen omkijken naar, ik laat de auto goed onderhouden bij een Mercedes oldtimergarage in Amsterdam. Staat 300.000 op de teller. Rijd er zelf 15000 per jaar mee en naar alle tevredenheid.

Alle papieren van historie zijn aanwezig. Zitten een paar kleine deukjes in (een bij kofferbak en een aan de zijkant). Verder keihard. Ook taxatierapport aanwezig als je geinteresseerd bent.

Ik hoor wel als je geinteresseerd bent. Ik zal snel wat foto's plaatsen
joostvf

Berichtdoor Citrobenz » 16 sep 2010, 23:24

Hallo Marnix,

Welkom op dit forum

Ik zou zeggen ga er eens rustig voor zitten en lees het e.e.a. op dit forum.
Dan weet je waar je op moet letten

succes met je zoektocht
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976