[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
adspirant lid. : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 15:47

adspirant lid.

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

adspirant lid.

Berichtdoor marty » 16 sep 2009, 20:22

Hallo,

Een collega van mij is besmet met het W123 virus. Hij wil dolgraag een W123 kopen en heeft zijn oog laten vallen op deze:

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... nl/c0.html

Hij is reeds wezen kijken en zijn enthousiasme is alleen maar aangewakkerd, ondanks dat ie met zijn vinger pardoes door de bodemplaat drukte en er nog wel wat meer verdachte plekjes te vinden waren.
Hij kan de W123 voor een zacht prijsje meenemen echter hij twijfelt nog wel een beetje en gaat as zaterdag nogmaals kijken en wil de auto graag op een brug zien.

Mogelijk dat iemand de auto al een keer bekeken heeft. Uw mening wordt op prijs gesteld.

Paar vraagjes:

Wie weet een garage waar mijn collega de W123 op een brug kan bekijken?
Wie heeft er zin en tijd om met mijn collega as zaterdag zo rond het middaguur, in Meppel en of omgeving, de W123 te beoordelen?

Mijn collega heeft zich aangemeld, hij zal binnenkort wel toegelaten worden op de site en zich melden. Vandaar dat ik dit topic voor hem geopend heb...

bvd.

Marty
marty

Re:adspirant lid.

Berichtdoor Semrick » 16 sep 2009, 20:30

He Marty,

Alles onder controle daar in de Hofstad?

Ik denk dat de link niet helemaal goed is want als ik daar op klik krijg ik burgemeester Jorritsma te zien in plaats van een W123. ;-(

Meppel is slechts 25 km verwijderd van sleutelclub Blesdijke. Daar hebben ze een brug en ondanks dat jullie geen lid zijn van die club lijk het me sterk dat je daar de aan te schaffen Benz niet even zou mogen bekijken.
Heb je meteen diverse deskundigen bij de hand.

Neem anders even contact op met Citrobenz of Markparket.
En hoe meer collega's hier hoe beter natuurlijk. Kunnen we een eigen subgroep oprichten. ;-)<br><br>Post edited by: Semrick, at: 2009/09/16 20:31
Groeten,

Rickert
Semrick
Erelid

Roepnaam:
Type wagen: 300D
Bouwjaar: 1968
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor marty » 16 sep 2009, 20:36

marty

Berichtdoor marty » 16 sep 2009, 20:45

He Eric,

Hier in de hofstad is alles goed. De Mercedes rijd nog steeds goed. heb pas de schokdempers vervangen en de middendemper.
Hoe staat het leven in Arnhem? Gebruik je je lasapperaat nog wel eens of volg je domweg de topics van Toontje om aan je gerief te komen? Ik wel in ieder geval, maar zal hem binnenkort wel weer ter hand moeten nemen ( eindelijk )want voel een hoop laswerk uit Meppel komen.......
Bedankt voor de tip, het zou mooi zijn als het zo zou kunnen geschieden....

gr.
Martijn
marty

Berichtdoor SgtPeppers » 16 sep 2009, 20:50

In de advertentie staat dat de bodem hard is en jouw collega prikte er zo doorheen? Dat vind ik wel verdacht. Op de foto's ziet de auto er, moet ik zeggen, erg mooi uit maar dat zegt natuurlijk niks.

En, als hij echt behoorlijk veel rotte plekken heeft, vind ik de prijs aan de stevige kant.
SgtPeppers
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.

Berichtdoor Citrobenz » 16 sep 2009, 21:04

Hallo Marty,

Ik ben er zaterdag niet, ben van 9 tot 17.00 uur in Appelscha bij de oldtimerdag.
Maar stuur Mark of Yvonne maar even een pm, die kunnen je wel vertellen wie er is in Blesdijke.
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976

Berichtdoor marty » 16 sep 2009, 21:10

Hij ziet er inderdaad heel mooi uit, en de huidige eigenaar heeft de auto reeds sedert 2003 in bezit. Daarvoor heeft ie voor een jaar een Nederlandse eigenaar gehad die hem uit Frankrijk heeft gehaald.

Inderdaad heel verdacht, maar hij heeft wel flink kunnen afdingen, dus dat biedt mogelijkheden.

We weten allemaal dat datgene wat je ziet aan roest 10% is, maar ja liefde maakt blink he. dat er gelast gaat worden, staat vast echter een 'tussendoortje' ( zoals toontje dat zo mooi verwoord) kan wel eens uit de klauwen lopen, en daar heb ik de ruimte niet voor.
De tijd zal het leren........
marty

Berichtdoor henklith » 16 sep 2009, 21:44

De auto op marktplaats ziet er heel goed uit op de foto, maar wij weten allemaal hoe je daar door bedrogen kan worden.

Ik zou die collega voorlopig even op z'n stoel vastbinden Marty.
Of hij moet een nuchtere deskundige mee nemen.

Wat heb je trouwens aan een lekker goedkope auto en er moet nog voor 3000 euro aan gelast worden.
Groet, Henk
henklith

Berichtdoor Markparket » 17 sep 2009, 02:57

Hoi Marty,

Uiteraard zijn we bereid om die auto te bekijken.

Helaas heb ik zelf een kleine ingreep op medisch gebied en ben een dag of 4 wat slecht mobiel;-)
Wellicht dat een ander lid (en deskundige) je in Blesdijke wil helpen?

Vanaf maandag wil ik je graag ter dienst zijn;-)

1 ding: NOOIT door een roze brilletje kijken;-)
Markparket

Berichtdoor Harmen » 17 sep 2009, 12:26

mocht je met een 200D ook uit de voeten willen kunnen, er staat nog een hansablau te koop! hier hoef je nu niet aan te lassen!
Harmen

Berichtdoor henklith » 17 sep 2009, 15:25

Even "profileuren" dan met dat beest Harmen wie weet :o)
Groet, henk,
NB: dr staat hier nog een lichtgrijze 200D niet top, maar wel zeer "gedienstig"
henklith

Berichtdoor marty » 17 sep 2009, 20:51

Heren,

Bedankt voor de tip. Heb mijn collega vandaag nog gesproken maar hij zoekt echt een 300D.
marty

Berichtdoor Citrobenz » 17 sep 2009, 20:55

Hallo Marty,

Als jullie zaterdag toch in Meppel zijn kun je ook even in Appelscha kijken.
Daar is dan oldtimerdag en misschien staat daar ook nog wat leuks te koop.

Is maar een idee
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976

Berichtdoor marty » 19 sep 2009, 20:52

Hallo,

Nou mijn collega heeft hem gekocht. Hij heeft de auto op een brug van de Profile mogen bekijken en hij zou zeer hard zijn, op dat ene plekje na dan en een stukje van de velsrand achter. Ik zal hem van de week wel zien, kijken of ie niets over het hoofd heeft gezien....
Iedereen bedankt voor het meedenken en de bereidwilligheid mijn collega van dienst te zijn. hartverwarmend.
Zodra ik kan plaats ik foto's of mijn collega moet zich zelf al voorgesteld hebben.....
marty

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto