MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 01:46

W123 garage in Amsterdam?

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

W123 garage in Amsterdam?

Berichtdoor davidmarijn » 22 sep 2010, 21:39

Beste W123 liefhebbers,
Sinds kort ben ik in het bezit van een MB 230TE uit '83. Ik ben op zoek naar een kundige en betrouwbare W123 garage in Amsterdam. In een eerdere post zie ik de namen Wieman, Kemner en Oude Ster voorbij komen. Ook is er iemand die Wieman kennelijk erg duur vindt, iets dat door iemand anders weer betwist wordt. Heeft er iemand ervaring met de genoemde garages of een andere tip. Bedankt alvast voor jullie reply's
Groet, David uit Amsterdam
davidmarijn

Re:W123 garage in Amsterdam?

Berichtdoor Adrieaantjuhh » 22 sep 2010, 21:58

tja wat is duur ik vind dat je voor kwaliteit best wat mag betalen maar natuurlijk niet overdreven ik zelf woon aan de rand van Amsterdam (Diemen) en ga altijd naar
garage Erdi(Ellermanstraat 2 duivendrecht)tegenover de Makro dit zijn turkse lui(die goed nederlands praten) maar die weten relatief veel van Mercedes.Qua prijs is ie zeker goedkoper dan wieman en de oude ster

groetjes Arjan<br><br>Post edited by: adrieaantjuhh, at: 2010/09/22 22:01
Adrieaantjuhh

Berichtdoor davidmarijn » 22 sep 2010, 22:11

Hallo Arjan,

Dank je wel voor je reactie. Die hou ik zeker even in het achterhoofd. Ik woon in de Rivierenbuurt vlakbij de Rijnstraat en die garage Erdi is nog wel redelijk dicht in de buurt dus.

Grt David
davidmarijn

Berichtdoor joostvf » 23 sep 2010, 09:21

Garage Kemmer aan de Baarsjesweg! Uitstekende kwaliteit en service! Breng mijn auto er al jaren heen en ben erg tevreden!
joostvf

Berichtdoor Mercedennys » 23 sep 2010, 22:45

Garage Leo Kemmer, is ook mijn vaste adres sinds een tijdje. Goeie service en eerlijk advies.

Maar eerlijk is eerlijk, Leo koopt veel van zijn onderdelen weer bij Wieman in en overlegt ook met hem wat te doen in sommige gevallen.

It's a small world after all ;-)<br><br>Post edited by: Mercedennys, at: 2010/09/23 22:47
Mercedennys

Berichtdoor davidmarijn » 06 okt 2010, 13:12

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben inmiddels bij garage Erdi geweest en voor het huis tuin en keuken werk lijkt me dit een prima garage. Maar voor de specifieke onderdelen en oplossingen kan ik denk toch het beste naar een Wieman of een Kemner uitwijken.
davidmarijn

Berichtdoor davidmarijn » 06 okt 2010, 13:13

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben inmiddels bij garage Erdi geweest en voor het huis tuin en keuken werk lijkt me dit een prima garage. Maar voor de specifieke onderdelen en oplossingen kan ik denk toch het beste naar een Wieman of een Kemner uitwijken.
davidmarijn

Berichtdoor Adrieaantjuhh » 06 okt 2010, 13:44

Erdi is een goede keuze ik laat er in principe alles doen behalve kleppen stellen niet maar dat gaven ze zelf al aan dat ze dat liever niet doen (wel zo eerlijk)Ik kan beamen dat het een goede garage is want ik kom er toch al zo'n 12/13 jaar zonder problemen

groet Arjan
Adrieaantjuhh

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto