Ik ben hier aan de gang.
Je ziet de voelermaat en de sleutels zitten.
De nokkenas verdraai ik door met een sleutel de bout van de stuurbekrachtigingspomp te vredraaien. Deze staat niet op de foto maar zit onder de pijl.
Als dit niet lukt verdraai dan de krukas.
Er zijn 2 klepstelmoeren met gewoon schroefdraad.
Als de ruimte niet goed is moet je eerst de moeren los draaien. Dus de onderste vast houden en de bovenste tegen de klok in.
Daarna moet je zorgen dat de klep(veer) bijna niet verdraaid. Ik heb dit gedaan door een grote bako te gebruiken.
Als de ruimte groter moet, moet je zorgen dat de bovenste moer naar onder gedraaid kan worden, dus eerst de onderste met de klok mee en daarna de bovenste. Als er minder ruimte moet komen, moet de bovenste moer naar boven gedraaid worden.
Als laatste moet je ze tegen elkaar in draaien (bovenste met de klok mee en onderste tegen de klok in)
Daarna nog een keer de speling checken met de goede maat voelermaat.
Hij moet er met wrijving net doorheen kunnen. Dan is de speling goed.
<br><br>Post edited by: Ronald300D, at: 2009/09/19 12:25