(deze problemen stonden ook in het forum projecten maar was daar niet zo op z'n plaats)
Ik heb bij mijn w123TD twee problemen die volgens mij gerelateerd zijn.
1> De motor wil niet uit met de sleutel.
2> De hoogte van het rempedaal wisselt,
eerste keer remmen staat het pedaal hoog, volgende keer laag en moet ik eenmaal pompen.
Als ik de rem ingedrukt houd zakt het pedaal niet naar beneneden.
Probleem 1 heeft te maken met het vacuum, en zelf denk ik dat probleem 2 dat ook heeft.
opmerkingen:
Er zit geen olie in de slang(A) van de vacuumpomp naar de rembekrachtiger.
Afdoppen van de leiding naar de koplampen, deurvergrendeling heeft geen effect.
De afslagklep op de dieselpomp werkt als ik deze direct op de slang(A) aansluit, al duurt het dan wel 8 seconden voor de motor uitgaat.
voorlopige conclusies:
Ik kan 3 oorzaken bedenken.
1> De vacuumpomp zuigt niet voldoende vacuum.
2> De rembekrachtiger lekt.
3> Er is iets defect onder het dashbord (rem probleem staat dus op zichzelf?)
Ik wil vanmiddag testen wat er gebeurd als ik de rembekrachtiger afdop. maar als iemand suggesties heeft graag!<br><br>Post edited by: rudiman, at: 2009/09/23 10:12