goeie testmethode, die vacuumslang loskoppelen. Dat geeft duidelijke informatie!
HRC is bijna nog de enige optie. In iedergeval voor rem-pedaal-hoogte-verschil-probleem.. (mooi galgje woord..
)
Die 2 verschillende remklauwen zouden mij niet overigens nog altijd niet lekker zitten, maar dat kan de oorzaak van 't pedaal probleem niet zijn. Wel van 't scheeftrekken, maar als je toch de HRC gaat vervangen zou ik 1 ding op z'n tijd doen. Anders weet je nog niet welk van de 2 het probleem opgelost heeft...
Ik zat er trouwens naast met m'n suggestie dat het vacuum verlies bij jou 't probleem had kunnen zijn. Je schrijft immers dat de 2de keer het pedaal DIEPER gaat. In de situatie welke ik eerder uitlegde is het juist andersom. Dan lijkt het alsof het pedaal minder diep gaat..
Dat je auto pas na 4 sec afslaat is inderdaad niet OK. Moet gewoon binnen een seconde zijn. Ook daar heb je dus nog een zoektochtje.. Maar duidelijk is inmiddels wel dat dit los-staat van je remproblemen..