[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Beter dan poetsen.................. : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 15:39

Beter dan poetsen..................

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Beter dan poetsen..................

Berichtdoor drieske » 04 okt 2009, 14:37

Gisteren toevallig bij een Swissvax car cosmetic center geweest. Het is onvoorstelbaar wat ze daar voor elkaar krijgen dit gaat echt stukken verder dan wassen en poetsen. Stond erbij en keek ernaar dat ze met een A8 bezig waren, kleine krasjes verdwijnen en er komt veel vuil uit de lak en dat is alleen nog maar het begin hierna komen nog een paar behandelingen. Ook kunnen ze leren bekleding weer als nieuw maken en kunststof ramen van cabriodaken(b.v.van de W107)van dof weer helemaal helder en doorzichtig. Ook leren sturen maken ze weer als nieuw.
Goedkoop is 't niet maar wel stukken goedkoper dan spuiten of nieuwe (leren) bekleding. Vaak zijn ze met 2 man minimaal een hele dag met een auto bezig of soms wel twee dagen, klussen worden aangenomen en gaan dus niet op nacalculatie.
Het mooie van het bedrijfje is dat ze ook de spulletjes voor de doehetzelver verkopen. Zo kun je een doffe lak weer mooi glimmend krijgen. Prijzen weet ik niet maar dit is de website www.erascarcare.nl (lokatie A'dam, Uithoorn)maar er zijn meer regionale lokatie's. De hoofdsite is www.swissvax.nl

Post edited by: drieske, at: 2009/10/04 14:38<br><br>Post edited by: drieske, at: 2009/10/04 14:41
drieske
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Re:Beter dan poetsen..................

Berichtdoor Citrobenz » 04 okt 2009, 15:07

Misschien een idee om daar eens een clubdag te organiseren.
Of misschien komen ze ook wel op locatie.

Ben altijd wel benieuwd hoe het zich op langere termijn houdt.
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Quinten » 04 okt 2009, 19:51

ja heel leuk, en zeker hier en daar een glimmend resultaat, maar we staan niet op de markt.
(mischien is dit mogelijk via het verkoop gedeelte van de site)<br><br>Post edited by: Quinten, at: 2009/10/04 19:56
Quinten

Berichtdoor Adrieaantjuhh » 05 okt 2009, 00:47

nou ik hou het liever bij mijn meguiars spulletjes.

groet arjan
Adrieaantjuhh

Berichtdoor Hans230CE » 05 okt 2009, 11:28

Divine 1.900,00 €

de meest exclusieve autowax ter wereld
Divine De meest exclusieve autowax ter wereld - speciaal gemengd voor een speciale auto en lak. Ieder jaar mengen wij voor een beperkt aantal verzamelaars en liefhebbers een glans van een uitzonderlijke kwaliteit met ruim 60% pure Braziliaanse witte carnauba. Het wordt op opdracht vervaardigd en wordt speciaal afgestemd op het laksysteem van de auto in kwestie. Gebruik na Cleaner Fluid wax-voorbehandeling.

De prijzen al eens bekeken?????
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja

Berichtdoor Adrieaantjuhh » 05 okt 2009, 11:49

ik heb ooit op youtube een filmpje gezien daarover daar hadden ze het over een potje carnubawax van ong US $60.000 en dat werd op een lambourghini met de hand zonder doekjes ingemaseerd
Adrieaantjuhh

Berichtdoor JantjeV8 » 05 okt 2009, 12:40

Ja, dat spul ken ik, heb nog een hele pallet staan, m'n vrouwtje vind het fijn als ik haar daar iedere avond even mee behandel.....
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja

Berichtdoor Adrieaantjuhh » 05 okt 2009, 12:48

hahaha nou dan heeft jouw vrouw niets te klagen hoop ik
Adrieaantjuhh

Berichtdoor Markparket » 06 okt 2009, 01:42

En geen rimpeltje te zien daardoor Jan?;-)

Maar ff zereneus: Swissvax is pracht spul, maar erg duur....

Als je info aanvraagt, krijg je ook dure brochures binnen;-)
Markparket

Berichtdoor wimada » 06 okt 2009, 06:53

Ik denk YES in Vught is om de hoek!!!
Maar toen zag ik ook de prijzen,zal best
wel goed spul wezen, maar dan maar wat meer
poetsen met een wat goedkopere wax.

gr Wim
wimada

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto