MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 09:30

plaatwerk/spuiten

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

plaatwerk/spuiten

Berichtdoor johan » 25 jul 2006, 21:15

ik schrijf dit met tranen in m'n ogen. vanmiddag reed een mevrouw met een bestelautootje, vanuit een uitrit, mijn voorscherm en deur in elkaar. mevrouw schrok zich te pletter, vond ik ook wel weer zielig. verzekering dekt wel de schade.

wie kent er een plaatwerkerij/spuiterij in Haarlem of omgeving waar ik mijn (bijna) mooie Mercedes aan kan toe vertrouwen voor het herstel?

Alvast bedankt.

Johan.
johan

Antwoord:plaatwerk/spuiten

Berichtdoor bertkrijgsman » 25 jul 2006, 21:30

Zwaar klote ik heb het zelfde gehad ik heb hem gewoon naar de orginel Mercedes dealer gebracht met prachtig resultaat tot gevolg echt geen verschil tevens hebben ze voor de prijs nog een stuk voor mee gespoten ook achter de voorbumper dealer was in sloterdijk Amsterdam, echter in Haarlem zit een goed schadebedrijf met de naam VERMAIRE in de waarderpolder die doen niet anders.

Succes
Bert
bertkrijgsman

Berichtdoor johan » 26 jul 2006, 14:42

Bert,

Bedankt voor je reactie. Ik ben vanmorgen bij Vermaire geweest. Werd heel prettig geholpen. Het is de bedoeling dat de schade (voorscherm en deur) volgende week weer hersteld (vervangen) wordt.

m.vr.gr.
Johan
johan

Berichtdoor johan » 27 jul 2006, 14:14

zojuist door Vermaire gebeld. voorscherm en deur niet op voorraad. moet nieuw gemaakt worden in Duitsland. levertijd 4-6 weken :(
johan

Berichtdoor MajikSimon » 27 jul 2006, 17:42

ehmm sorry hoor maar da's toch geen service?

je kunt een deur en scherm zo krijgen, origineel of imitatie.Er zijn zoveel winkels die dat op vorraad hebben. Zelfs bestellen bij de MB dealer heeft bij mij als ze me goed begrepen hadden met de onderdeelnummers etc nooit langer dan een week geduurd..en dan kwam het uit stuttgart..

ik vind dit wel een idioot lange termijn...en hoezo nieuw gemaakt worden? ze verkopen toch gewoon standaard deuren en plaatwerk bij mb, misschien niet in kleur... 4 a 6 weken.....
MajikSimon

Berichtdoor johan » 27 jul 2006, 19:01

Vermaire zie dat er bij de dealer alleen een oude voorraad was, die al roestte. hij kon wel imitatie krijgen, maar vond dat niet aan te raden. intussen moet ik met een beschadigde auto op vakantie (18/8).:S
johan

Berichtdoor johan » 28 jul 2006, 11:04

Bedankt Majiksimon,

Ik ben zelf gaan informeren, één dag levertijd Stergam, Amsterdan)!
Het bleek dat de inkoopcombinatie van Vermaire niet goed gezocht had.
Auto kan nu gewoon maandag gebracht worden. Dus met een hele mooie wagen op vakantie.

m.vr.gr.
Johan
johan

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto