Hallo
Vandaag weer even tijd gehad en even gekeken, ik zal eerst even een paar vragen beantwoorden.
Govert je noemd een bepaald type pomp op maar dat was moeilijk te zien op de foto, ik heb vandaag 2 nieuwe foto's gemaakt, moet je die maar ff bekijken, één van bovenaf genomen en één van voren, voor wat die doos bovenop betreft heb ik toch ook m'n twijfels, ook omdat daar een stelmogelijkheid op zit, kun je ook op de foto zien, er zit niet echt een doos aan de achterkant van de pomp zoals ik op een foto van Ronald wel zie, wel zit er bij mij een soort huis waar 3 vacuum slangen op zitten, 1 daarvan die bruine komt van het contact, de andere twee van de cruisecontrol unit die op het kleppendeksel zit!
Ik ga morgen die meter ff op de vacuum pomp zetten om dat verschil waar jij over spreekt te meten, ik heb hem er wel op gehad en hij bouwd geleidelijk vacuum op, dus werkt de vacuum pomp wel.
Ik ben ook nog even wezen zoeken in de vacuum leidingen voor de centrale vergrendeling en ben er achter dat hij lekt op de rechter voordeur, de rest van het systeem is dicht!
Links achter heb ik het rubbertje vernieuwd, hier zat zelfs de originele nog op ( gescheurd ), rechter voor en achter deur zitten andere op deze zijn rood van kleur, dus ook al eens vernieuwd denk ik, achter bij de koffer heb ik ook een nieuw rubbertje geplaatst deze was erg poreus.
Bij de rechter voordeur lekt hij op de leidingen en niet op het vacuum-doosje, ik heb hem gecontrolleerd tussen de vloer aansluiting en einde leiding bij het doosje, daar verliest hij vacuum op, ff kijken of daar nog een koppelstuk tussen zit, morgen dan maar weer!
Trouwens de aansluiting op de automaatbak is ook perfect dicht deze heb ik nu ook gecontrolleerd...ben benieuwd hoe het er voor staat als ik die lekkage uit de rechter deur heb
) er is hoop!?
Ronald jou schema is wel heel mooi, bedankt, tot op de kleuren aan toe, helemaal goed, super duidelijk.
Drieske bedankt voor je onderdelen tip!
Ik hoop dat jullie me nog wat over die pomp kunnen vertellen...en de werking van dit type,