[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Mercedes 300D automaat : Even voorstellen

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 07:53

Mercedes 300D automaat

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Mercedes 300D automaat

Berichtdoor Sam » 04 nov 2010, 18:21

mijn 230CE verkocht en een 300D automaat uit 1984 gekocht met 117000 km op de teller gehele history en een compleet ingevuld onderhouts boekje van de eerste tot de laatste km van eerste eigenaar uit 1911 auto heeft enkelen jaren in de garage gestald gestaan voor hij te koop was ,alleen de diesel moet ik toch aan wennen vind een benzine moter fijner rijden maar we zien wel:dry:
Laatst bijgewerkt door Sam op 08 dec 2010, 14:50, in totaal 3 keer bewerkt.
Sam

Re: Mercedes 300D automaat

Berichtdoor Gieuw » 04 nov 2010, 18:34

Ziet er heel netjes uit, vooral een blauw dashboard met hout inleg staat nog op mijn verlanglijstje.
De diesel zal inderdaad een kwestie van wennen zijn, ik wil iig niet meer anders.
Als je trouwen op insert druk achter de foto dan komen ze gelijk in je bericht te staan.

Veel veilige (diesel)kilometers toegewenst ;)
Gieuw

Berichtdoor Citrobenz » 04 nov 2010, 18:43

Sam ziet er goed uit

En straks wil je niet anders meer dan een diesel ;)

In ieder geval veel plezier met je auto

groet
Henk
Groet,
Henk
Citrobenz
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1976
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor CoCo » 04 nov 2010, 19:25

Hallo Sam,

Mooie auto heb je, hoop dat je er nog jaren plezier van hebt.

groet,

CoCo.
CoCo

Berichtdoor Wim123 » 04 nov 2010, 20:04

Sam, je hebt een mooie auto! Ik zie dat je stuurversnelling hebt? Dat is wel heel appart; zie je niet zo veel...
Veel plezier ermee en veel vooral veilige kilometers!

Groet Wim.
Wim123

Berichtdoor MBvO » 04 nov 2010, 22:56

Ziet er supermooi uit, nu wel zorgen dat je het dashboard op kleur houdt, maar hoe dat zou moeten weet ik ook niet zo (W)1-2-3.
En van die glimmende banden vind ik zelf behoorlijk afschuwelijk, maar goed, da's een ticje van me, smaken verschillen.
MBvO

Berichtdoor Sam » 05 nov 2010, 12:44

klopt vind ik zelf ook maar door het lange stilstaan moesten er nieuwe banden op waren niet meer rond zwart gemaakt hebben ze bij de bande handel gedaan is er nu van af
Sam

Berichtdoor Sam » 05 nov 2010, 12:46

aan de stuir automaat moet ik net zo wennen als aan de diesel maar de eigenaar had dit zo besteld was een optie::laugh:
Sam

Berichtdoor WitteMercedes280e » 08 nov 2010, 12:04

Stuurbediening voor een automaat is het mooiste wat er is. Koester dat! En het past supergoed in het jarenzeventig tijdsbeeld.

Als het je niet meer bevalt, dan wil ik mijn vloerpook wel met je ruilen, was ook een optie ;-)
WitteMercedes280e

Keer terug naar Even voorstellen