Hoi,
Mijn 230TE heeft nieuwe schijven en sloffen, en links-achter zelfs een nieuwe klauw. Rechts voor loopt blok aan (kwam erachter toen ik schokbreker verving en velg en bouten warm waren, bouten waren >45 graden).
Heb de remcilinder paar keer heen en weer geduwd en toen werd het al iets beter, maar nog niet ideaal. Alle andere wielen geprobeerd op vrijloop,lopen ook wat aan, alhoewel iets minder dan rechstvoor. Aspotten zijn na 15 minuten stadsverkeer handwarm.
Zelf dacht ik meteen dat wordt remrevisiesetjes kopen en cilinders gangbaar maken (volgens mooie beschrijving van Semrick). Maar aan de andere kant is linksachter alles nieuw (klauw schijf, blok en rem), en die loopt ook niet helemaal vrij, en wordt ook wat warm.
Ben toen even op het forum gaan zoeken over remtopics en zag vloeistof veel kan uitmaken, maar ook de 'vrije slag' van de hoofdremcilinder. Ben natuurlijk nooit te beroerd om te sleutelen aan mijn Benz, maar liefst doe ik wel de juiste dingen. Heeft iemand ideeen in welke volgorde ik beste dit appeltje kan pellen?
Martijn