door Jaap 230E » 20 nov 2009, 12:33
Hallo Mark,
Weet je wel zeker dat die Behr / Hella radiateur wel echt origineel is, want toen de lijn het nog deed HELLA BV in Nieuwe Gein gebeld 030-6095611
Gebeld en die verkopen de 300D radiateur a 134,70 ex btw aan de auto
matrialenzaak?
+ 19% Btw 25,60
______
160,30 EURO
Kijk dan zit jij met je prijs van 128,00 euro nog altijd
32,30 onder hun prijs, ja je bent natuurlijk niet voor niets ondernemer
geworden, ik ben natuurlijk vreselijk benieuwd hoe jij/ we dat toch voor elkaar krijgt, maar dat is het geheim van de smid, en de juiste contacten hebben, nou Mark hardstikke tof dat je dit soort voordelen ter beschikking stelt voor leden van het forum, de W123 club, en niet te vergeten de sleutel club Blesdijke ja sorry dat mijn lijn eruit ligt
maar mocht je nog iets willen communiceren over dit onderwerp, dan doe het maar via dit topic,zo datwe het inzichtelijk houden voor de andere forum leden, de in en outs voor die gene die ook via jou onderdelen etc willen aanschaffen, om de W123 zo origineel mogelijk te houden want dat is een gemeenschappelijk belang in deze, en dankzij mensen zoals jij, kunnen we het op deze mannier ook betaalbaar houden.
Tenslotte is er best veel intresse gezien de bezoekers aan deze topic
ik meen zo n 350 ja en zelfs in Spanje door MBV0.
Mocht je te druk zijn met de Beurs in Eelde geen enkel porobleem, ik zeg maar zo, wat in het vat zit verzuurd niet.<br><br>Post edited by: Jaap230E, at: 2009/11/20 22:01