[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 483: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/bbcode.php on line 112: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4822: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4824: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4825: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4826: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3904)
Radiateur 300TD gezocht! (zsm) : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 00:55

Radiateur 300TD gezocht! (zsm)

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Radiateur 300TD gezocht! (zsm)

Berichtdoor Agavengrunn » 13 nov 2009, 13:50

Fijne mensen,

De radiateur van mijn 300TD 1980 heeft het begeven. Kan niet meer gerepareerd worden. Nu zie ik 1 op mp staan voor 90 euro ex. Nieuw, imitatie.
Lijkt me schappelijk of heeft iemand er nog eentje liggen?

Grt Hendrik
Agavengrunn

Re:Radiateur 300TD gezocht! (zsm)

Berichtdoor Markparket » 14 nov 2009, 02:25

Hoi Hendrik,

Voor rond de € 100,00 kopen we een nieuwe Behr/Hella (origineel dus) via de noordelijke Brezan filialen.

Gaat zowel op voor de vereniging als voor Sleutelclub Blesdijke.
Markparket

Berichtdoor Jaap 230E » 14 nov 2009, 11:26

Hoi Mark

Da s nou eens een mooie prijs, dus zo juist even Brezan Wolvega gebeld:
Want voor zo n groots prijsverschil ga ik hem bij hun bestellen, maar IK moest voor een origineele Behr / Hella een geheel andere prijs betalen

N.m.l. 204,60 EURO en dit was met de W123 club korting er af,

Ja ik kon een after sale Mark et kopen van ALVA

Voor 115,80 EURO, ja en dit was ook met de W123 korting er af.

Nou heb ik het volgende voorstel ga jij voor mij zo n origineele Behr / Hella radiateur kopen want jij koopt hem voor rond de 100,00 EURO
haal ik hem op in Meppel betaal ik je 125,00 EURO en ook nog eens een kratje Bier er bij, kijk hebben we allebei een Win Win situatie,
nou Mark hebben we een deal?

Kijk ik snap het wel ik had moeten zeggen dat ik lid van de sleutelclub
in Blesdijke was, dat was dan een leugentje om best wil geweest beetje dom zou Maxima zeggen.

Nou Mark zie er na uit om binnen kort naar Meppel te gaan,met een krat bier als het aan mij ligt.

Post edited by: Jaap230E, at: 2009/11/14 11:38<br><br>Post edited by: Jaap230E, at: 2009/11/14 16:10
Jaap 230E

Berichtdoor Agavengrunn » 14 nov 2009, 13:29

Hallo allen,

Ja ik had ook Brezan Veendam gevraagd, lid van de club en alles, toch nog 210 incl.
Heb er net 1 opgehaald in Kollum voor 107 euro incl. merk: J Deus.
T zegt mij verder niks, maar toe maar, als-t maar werkt toch!

Grt Hendrik en Mark, bedankt he.
Agavengrunn

Berichtdoor RM123 » 14 nov 2009, 13:49

Hoi Hendrik,
Weet niet waar je woont maar bel even naar van der Bijl Franshalsstraat Haarlem 023-5254652 ,laatst voor een kennis een radiator voor een saab gehaald en info gedaan voor een W123, was +/- 100 euro origineel,doe er je voordeel mee.
succes gr Rob (RM123 )
RM123

Berichtdoor Agavengrunn » 14 nov 2009, 14:22

Hoi Rob,

bedankt, maar het hoeft niet meer. Ik heb er al een. En ik woon in Groningen trouwens.
Grt hendrik
Agavengrunn

Berichtdoor RM123 » 14 nov 2009, 14:31

Oké Hendrik ,

Ik las jouw bericht te laat, succes met het inbouwen van de radiateur en nog veel fijne kilometers met de Benz,
gr Rob
RM123

Berichtdoor Jaap 230E » 14 nov 2009, 17:07

Halo Hendrik, had je mijn PM nog ontvangen / gelezen?

J. Deus is een van de betere en nog weinig in Duitsland vervaardigde merken,
dus bij deze heb je een goede koop gedaan, en is de prijs al helemaal niet verkeerd!

Hoi Rob,

Ik ga maandag even bellen, alvast bedankt voor de tip!
Jaap 230E

Berichtdoor Jaap 230E » 16 nov 2009, 13:57

Hallo Rob,

Zo juist Bijl gebeld, inderdaad mooie prijs van 113,50 incl Btw

Doch de Baas van Bijl kon mij geen merk noemen, maar ze waren goed

en kwamen uit Portugal, en er zat een jaar garantie op,

ja hij kan de origineele wel leveren,maar deze zou wel 2X duurder

worden.

Nou word er wel eens gezegd wat je van ver haalt is goed, doch

ik denk dan eerder aan verse vis in deze.

Ik begin nu wel te begrijpen waarom ze in een ziekenhuis wel eens

het verkeerde been er af halen.

Nou, dan wacht ik maar op Mark en haal ik hem wel in Meppel,

want Mark zal wellicht niet aan bluf poker doen hoop ik.<br><br>Post edited by: Jaap230E, at: 2009/11/16 12:58
Jaap 230E

Berichtdoor RM123 » 16 nov 2009, 14:11

Hoi Jaap,
Het verhaal nu van jou dat de radiateur uit Portugal komt heeft hij mij niet verteld, hij liet mij er één zien met een ster erop en vertelde mij,deze levert de dealer ook maar niet voor mijn prijs van +/- 100 euro ,zodoende gaf ik jou het adres door,nu is het een ander verhaal natuurlijk, ik hoop voor jou dat Mark hem wel weet te leveren.
Succes gr Rob
RM123

Berichtdoor Markparket » 16 nov 2009, 14:44

Ik zie nu pas het verzoek aan mij een radiateur te scoren...
Sorry voor het wellicht late antwoord;-)

Doe ik aan blufpoker?
Ik hoop het niet, hahaha!
Ik heb voor lid Lindtova een Behr/Hella gekocht en die was zo rond de € 100,00.

Jaap, stuur even je kenteken en VIN aan mij door en ik ga er vanmiddag voor je achteraan.

Enneh:
Ik wil er niks voor hebben hoor;-)
Markparket

Berichtdoor MBvO » 16 nov 2009, 18:58

Hoi Mark, wil je ook eens vragen voor een 300D met handgeschakelde (5)bak en airco? Ik heb nogsteeds niks gedaan aan mijn systeem :-( [foei!]
MBvO

Berichtdoor Markparket » 17 nov 2009, 03:00

Heren,

Ik ben vandaag bij mijn hofleverancier geweest.
Duurde wel een uur, want ik had volk voor mij en toen een andere baliemedewerker. Die kwam met prijzen aan!;-)

Maar goed, na interventie van mijn vaste hulp Jan Derk kwam eruit dat ik er redelijk bij zat;-)

Voor een 300D nieuwe Hella/Behr netto 107,76.

Nu had ik naar de topicstarter rond de € 100,00 geschreven, dus dat komt aardig uit;-)
Ik realiseer mij nu dat ik net als topicstarter een netto ex prijs heb gehanteerd (tja, dat ben ik ook zo gewend, zowel als ondernemer, als klant bij groothandels;-))

Dat betekend dat de radiateur voor een 300D in de BTW € 128,23 kost.

Gewoon op het clubnummer van de W123 Vereniging.
Ik snap dus niet waar die verschillen door komen.
Alhoewel, de eerste baliemedewerker gaf een fiks hogere prijs door....

Uiteraard voor Jaap zijn 230E uit 1982 prijs gevraagd.
Geloof het of niet, maar er zijn verschillen in de radiateurs van onze auto's.
Een radiateur voor een 230E uit 1982 komt op € 144,80 netto (inclusief dus € 172,31)
Nog een aardig verschil met wat Jaap230E opgeeft.

Oh ja, imitatie (Alva geloof ik) kwam op netto € 85,88 (€102,20 inclusief dus)
Maar dat was de vraag niet;-)
Markparket

Berichtdoor Markparket » 17 nov 2009, 03:03

Markparket

Berichtdoor Jaap 230E » 17 nov 2009, 20:50

Hoi Mark mooi man dat jij zulke kortingen krijgt,

weet je ik zet gewoon zo n origineele 300D BEHR /Hella in mijn 230E,
want deze past ook?

Dus dan heb ik mooi een origineele radiateur voor rond de 128,00 euro

inclusief BTW.

Heb ik even mazel,want de radiateur van de:OM 617.912 2998cc65KW bouwjaar 1976-1985 heeft exact de zelfde afmetingen.
Hanbak,
300D zijn: 415 X 495 X 33 bruto 101,00 euro bruto merk is dan SMQ
Handbak,
230E zijn: 415 X 495 X 33 bruto idem als van de 300D

Deze gegevens haal ik via HBASE, en deze geven dus voor de 300D

als wel voor de 230E het zelfde type nummer en prijs op.

Ook maareven op een Duitse site gekeken,

Het origineele MB nummer= 123 501 1201.

Het origineele Behr / Hella = 8MK-376-710-531.

Zo dubbel check kan het niet mis gaan.

Mark laat even weten, wat de levertijd is bij jou hofleverancier,
en het adres, en wil jij hem dan voor mij bestellen, dus gewoon zeg maar een 300D origineel Behr / Hella bestellen, a 128, nogiets incl, btw

Alvast bedankt voor de moeite, en eindelijk geen gebluf poker!<br><br>Post edited by: Jaap230E, at: 2009/11/18 12:59
Jaap 230E

Berichtdoor Jaap 230E » 19 nov 2009, 21:48

Hoi Mark,

Ik zag dat je mij gebeld had,en je vroeg mij om terrug te bellen doch kan je niet terrugbellen, mijn telefoon lijn via adsl doet het niet goed, en de display van mijn mobiele apparaat heeft het begeven, een nieuwe is wel onderweg, maar ik neem aan dat het om de radiateur gaat, in dat geval communiceren we via dit topic, mocht de levertijd wat lang duren geen enkel probleem want
de oude is niet lek, en doet zijn werk bij deze temperatuur, maar als het het voorjaar zich aan dient wil ik hem wel vernieuwd hebben,
nou ik lees het hier wel waar voor ik je moest bellen, ik zou zegen wordt vervolgd.

En ik lees het wel bij dit topic.
Jaap 230E

Berichtdoor Jaap 230E » 20 nov 2009, 12:33

Hallo Mark,

Weet je wel zeker dat die Behr / Hella radiateur wel echt origineel is, want toen de lijn het nog deed HELLA BV in Nieuwe Gein gebeld 030-6095611

Gebeld en die verkopen de 300D radiateur a 134,70 ex btw aan de auto
matrialenzaak?
+ 19% Btw 25,60
______
160,30 EURO

Kijk dan zit jij met je prijs van 128,00 euro nog altijd
32,30 onder hun prijs, ja je bent natuurlijk niet voor niets ondernemer
geworden, ik ben natuurlijk vreselijk benieuwd hoe jij/ we dat toch voor elkaar krijgt, maar dat is het geheim van de smid, en de juiste contacten hebben, nou Mark hardstikke tof dat je dit soort voordelen ter beschikking stelt voor leden van het forum, de W123 club, en niet te vergeten de sleutel club Blesdijke ja sorry dat mijn lijn eruit ligt
maar mocht je nog iets willen communiceren over dit onderwerp, dan doe het maar via dit topic,zo datwe het inzichtelijk houden voor de andere forum leden, de in en outs voor die gene die ook via jou onderdelen etc willen aanschaffen, om de W123 zo origineel mogelijk te houden want dat is een gemeenschappelijk belang in deze, en dankzij mensen zoals jij, kunnen we het op deze mannier ook betaalbaar houden.

Tenslotte is er best veel intresse gezien de bezoekers aan deze topic
ik meen zo n 350 ja en zelfs in Spanje door MBV0.

Mocht je te druk zijn met de Beurs in Eelde geen enkel porobleem, ik zeg maar zo, wat in het vat zit verzuurd niet.<br><br>Post edited by: Jaap230E, at: 2009/11/20 22:01
Jaap 230E

Berichtdoor Markparket » 21 nov 2009, 03:55

Beste Jaap,

Ik heb deze radiateur al voor Lindtova ingekocht, voor een 300D dus.
Ik krijg door dat hij voor jouw auto (230E) niet geschikt is.
Maar goed, je wil hem toch hebben, dus zal ik volgende week een radiateur (Ja, van Hella/Behr/300D) voor je bestellen.
Een en ander uiteraard voor je eigen risico dat het niet past, maar is wel origineel;-)

Mocht het niet passen, dan kun je een ander clublid blij maken!

En verder had ik je nog graag gesproken, niet alleen over dit radiateur verhaal;-)
Markparket

Berichtdoor Markparket » 21 nov 2009, 04:01

Kijk ook even hiernaar Jaap:

http://jagg.nl/component/option,com ... tstart,70/

Duidelijk origineel Hella/Behr!
Markparket

Berichtdoor Jaap 230E » 22 nov 2009, 18:56

Jaap 230E

Volgende

Keer terug naar Techniek