door AdriaanVogelzang » 15 nov 2009, 01:33
nou ja die KVK inschrijving heb je er nog wel een keer uit is iets van 50 euro per jaar en als ondernemer weet ik dat je die weer van de belasting mag aftrekken. Taxipasje moet wel te regelen zijn hahaha
Nee laat me ff niet lachen, dat geboefte daar verdient gewoon veel te veel, na het kamerschap verhuizen ze stuk voor stuk naar te goed betaalde banen. De meesten hebben ook een aardige x keer modaal inkomen voordat ze daar komen te zitten. Laten we het 2e kamer en ministerschap eens inschalen op 20.000 euro per jaar, dan houd je denk ik de echt politiek gepassioneerden over die niet in termen als "kruiwagens" denken en kom je af van de "die paar ton minder per jaar gedurende 4 jaar maakt niet uit" mensen.
Het milieu, schei toch uit met zijn allen : windmolens overal maar hun energie kunnen we niet opslaan dus draaien er constant kolen en oliecentrales mee. Wat we teveel hebben verkopen we naar het buitenland lekker zwarte energie verkopen en zogenaamd schoon draaien op groene stroom?
Uit pure hufterigheid blijf ik zwaar vervuilende benzineslurpers rijden, mijn merc en een inmiddels overjarige Audi A6.
De politiek is toch een afspiegeling van de mening van de kiezer? De kiezer wil goedkope stroom of ie nu groen geel zwart paars of blauw is, de kiezer wil meer asfalt omdat de treinen niet op tijd kunnen rijden, de kiezer wil een leuk huis met gezellig licht en geen wachtkamer-bij-de-tandarts woonkamer door ledlampen.
Zijn we nu niet een beetje op hol geslagen? er wonen 6.9 miljard mensen op deze wereld, denken we nu werkelijk dat de 16 miljoen in ons kleine landje het verschil maken? Geld aan mensen verdienen hebben we altijd prima gedaan, letterlijk zelfs door ze te verhandelen, en koloniën te terroriseren tja dat mag niet meer, dus gaat Den Haag nu de eigen bevolking maken tot lijfeigenen?
Post edited by: adriaanvogelzang, at: 2009/11/15 00:35<br><br>Post edited by: adriaanvogelzang, at: 2009/11/15 00:41