dag dag, ik ben janny en een beetje gluren alleen is het niet, dus maar even voorstellen ook, zal ongetwijfeld in toekomst nog eens details opzoeken rond de techniek of heerlijke domme vragen stellen, zoals waar nou toch de bougies zitten onder de kap????? Smile!
sinds vrijdag de 13 e de gelukkige eigenaresse van een 240D en yes in mooi blue. mijn hond billy ligt heerlijk in deze koningswagen op de achterbank. auto is van mannetje geweest geboren 1915 en heeft um in 1980 nieuw gekocht. kun je nagaan, weinig km...heel weinig en nog perfect van binnen. uiterlijk ook prima, alleen genoeg dingen te vinden. gelukkig al freak in de buurt gevonden die kickt op het verwennen van de onderkant...smile...zal zeker nodig zijn met strooigezind nederland grrrrrrrrrrr. z.s.m de 'aquariumbakjes' voorin vrij maken, zodat dit water wegloopt. grappig dat ik hierover ook al heb kunnen lezen, dus wel handig. verder ben ik tuurlijk op zoek naar werkplaatsboek / vraagbaak ergens om te downloaden of whatever. nog iemand tips?
mooi dat deze club bestaat, hoop er nog vele handige tips te vinden, want mijn technische bijdrage zal miniem zijn helaas ben ik bang, maar wie weet.
nu eerst de garagedeuren vergroten, want de dikke vette Benz past er niet eens in.