Okay, voor mij zijn die nagloeiers niet mogelijk, daar mijn 300TD van 79 is. In elk geval is het niet nodig meer als mijn Webasto erin zit. Dan nog een tankverwarmer en het is klaar.
Heb jij die snelgloeiers er dan in Michel?
Al met al lukt het nog steeds met 100%, de 3L 5 cilinder krijgt toch nog genoeg aangezogen, nu ben ik dan ook een rustige rijder.
Over het inhouden Ron: Heb je die tips van Ron nog doorgegeven aan je maat? Dat inhouden had ik namelijk ook, ik heb ook een 300TD, maar dan moet ie gewoon nog even wat warmer worden, en je filters vervangen moet idd ook, want na de overstap is er veel rotzooi van al die jaren dieselrijden losgeraakt en dit verstopt je leidingen.
Heb je al besloten Dennis? Kunnen we samen met de krokettenbakkerij over de A4 scheuren
Ik ga morgen trouwens mijn tank reinigen, ik heb vorige week bij KK de complete motorreiniging gedaan en de auto rijdt nu echt stukken beter, alles wordt gereinigd, zoals de verstuivers, de brandstofleidingen, maar ook je kleppen, zuigers, pistons, cilinders etc. Dit icm met alle filters wisselen en een keramiekbehandeling maakt het rijden weer duidelijk beter en het starten makkelijker.
Ik heb laatst ook op zo'n blik gereden met dat vrolijke meisje op de buitenkant, die kan je halen bij een toko-grossier. Ik vond het spulletje wel dik overigens. Verder kan je ook grote hoeveelheden bij je thuis laten bezorgen, er zit er een in Franeker die dat doet, ik heb ook nog een adres in Elburg waar je afgewerkte olie kan kopen, komt dan terecht op iets van 30 ct de liter. Dit moet je nog wel zelf filteren geloof ik.
Aldi en Lidl zijn trwns niet meer het goedkoopst, daar gingen de prijzen ineens naar 69 ct de liter, dus daar koop ik het niet meer.
Greetz,
Jurgen
http://klasseklassiek.nl
-* Voor uw Klassieke Mercedes *-