Eens SgtPepper.. Als je 'm leger-mat groen wilt hebben moet je echt geen moeite te gaan doen om 'm te spuiten. Gewoon kwasten/rollen geeft een vergelijkbaar resultaat en is in een zaterdag middag gebeurd.
Het is natuurlijk niet hetzelfde, spuiten/kwasten, maar het resultaat is vergelijkbaar. Mat spuiten is gewoon niet heel flitsend (is de bedoeling ook) en als het toch niet flitsend is ziet niemand het verschil meer. Verschil tussen lelijk en heel lelijk is niet zo merkbaar om het maar eens simpel te verwoorden.
Ik heb eens m'n mini in mat zwart gekwast/gerolt. Schoolbordverf.. Was echt in een uurtje klaar. Vervolgens drogen. Mini's hebben een hele mooie dakrand welke helemaal rondom sluit. Daar kunnen dus heel mooi een paar krijtjes inliggen zonder dat ze snel verdwijnen. Vervolgens de kids in de buurt toestemming gegeven om hun gang te gaan.. Dikke pret..
En op vakantie (in engeland natuurlijk met een mini) zetten we bij elke overnachting de plaats en km stand op de deuren.. Als een soort 'toer-agenda'. Nog nooit zoveel bekijks en aanspraak gehad op een camping..
Maar heel eerlijk: dat zou ik bij een W123 toch niet zo snel doen denk.. Alhoewel.. De mini was al best moe. Als ik een slechte W123 zou hebben..?? Kweenie..