door FrankG » 05 dec 2009, 00:01
Ik heb van een motorfiets het chroomwerk laten stralen + zwart poedercoaten (glanzend). Om een stoere black-bike te verkrijgen.
Gratis laten doen, zonder garantie. En blijft nog steeds zitten. Chroomwerk was slecht maar daar zie je niks meer van (poedercoat is dik).
Misschien een ideetje voor je bumpers?
Ik vind het wel een ruig idee, kan een T wel hebben vind ik. Met je eigen blik doen wat je zelf wil, zou ik zeggen. En natuurlijk, WIJ moeten er tegenaan kijken, maar ik zie nog altijd liever een mat groene (of voor mijn part een kameleon) W123 dan, tja euh een gepimpt burgegebakje met van dat gaas in de bumper en een 200 mm dia. uitlaat. (Jochie, uit de kop komen 4 pijpjes van 25 mm, waarom ons uitzicht verpesten met zo'n horizontale schoorsteen?). Of een afgezakte student om 6 uur 's morgens op een fiets (leunend). Of onze overbuurman met z'n hondje en z'n gezever. Of een graafmachine in de spits (16 km/h). Een aan de buitenkant getectyleerde renault 5 (echt ooit gezien). Een eend met tijgersloffen op de bumperpunten (Oeps, die is van ons). Neeh, mijn straatbeeld valt of staat niet met mat of glans op jouw T!
Succes er mee!