[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Dagrijverlichting : Techniek - 3

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 00:22

Dagrijverlichting

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Re:Dagrijverlichting

Berichtdoor SgtPeppers » 26 nov 2009, 14:12

Ik heb het laatst ergens opgezocht en diegene had het in de recente wetten opgezocht, ik zoek die bron nu maar kan hem zo snel niet vinden…
SgtPeppers
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee

Berichtdoor Govert » 26 nov 2009, 14:27

<br><br>Post edited by: Govert70227, at: 2010/02/24 20:50
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Hans230CE » 26 nov 2009, 14:56

In België is de grens voor het voeren van een mistachterlichten toch 100 meter? Artikel 30.1 van het Koninklijk besluit van 1 december 1975 houdende algemeen reglement op de politie van het wegverkeer en van het gebruik van de openbare weg:

Het mistachterlicht moet dus gebruikt worden in België, in Nederland mag het. De grens is in België op 100 meter, in Nederland 50 meter. In België ook gebruiken bij felle regen, in Nederland is het verboden. Ja, ja, één Europa.

Je hebt gelijk Govert, dikke vingertjessyndroom. Typfoutje dus, het is 100.

En wat betreft de EU, als je na, wat is het 40-50jaar Benelux, nog niet overeenstemming hebt in vele dingen, wacht dan nog maar een jaartje of 50 voor de EU.

En voor hun die het B-wegreglement eens dieper willen bekijken; wegcode.be, daar staat ook in dat jullie maar 120 mogen op onze snelwegen. Al moet ik bekennen, jullie voetjes zijn een stuk minder zwaar geworden sinds de boetes gewoon thuiskomen, en nu back to the topic
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Automaat: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor SgtPeppers » 26 nov 2009, 17:17

Ik heb de lampen inmiddels binnen, ik zal zaterdag in Waarland even iemand vragen kritisch te kijken met het doosje in de hand, bij wijze van Originalitätbeoordeling ;-)
SgtPeppers
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Vorige

Keer terug naar Techniek