[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Antie Slipcursus zeer voordelig NU! : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 12:58

Antie Slipcursus zeer voordelig NU!

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

Antie Slipcursus zeer voordelig NU!

Berichtdoor Jaap 230E » 29 nov 2009, 19:55

Hallo Mede Benzers / sters,

Via iBOOD.NL werdt ik op een speciaale aanbieding gewezen

m.b.t. het volgen van een antie slipcursus met gebruik van hun Mercedessen, de locatie is Rosmalen, de cursus wordt nu aangeboden met 50% korting, heeft er iemand ervaring met deze methode / instructeurs?
Laat even weten.

De aanbieding loopt alleen vandaag tot 23.59 uur

Ik zou zeggen doe je voordeel er eventueel mee!
Jaap 230E

Re:Antie Slipcursus zeer voordelig NU!

Berichtdoor Hans230CE » 01 dec 2009, 14:25

doe de groeten aan mijn oom, die speelt daar zeer regelmatig
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor MBvO » 01 dec 2009, 14:35

Lijkt me ge-wel-dig en ook nog nuttig om een keer aan zoiets deel te nemen. Nou woon ik alleen wat ver uit de buurt (en zijn er hier in de buurt geen centra die zoiets aanbieden), al hebben we sneeuw en bergen genoeg om zelf een beetje te oefenen, haha!
MBvO

Berichtdoor Jaap 230E » 01 dec 2009, 22:40

Hoi Hans,

Ik heb er zelf geen gebruik van gemaakt, als het glad is, ga ik zo wie zo niet de weg op, en voor de rest heb ik een rijstijl dat ik niet gauw
in een slip geraak, maar als ik voor mijn brood wel op de weg zou moeten, je kan moeilijk , tegen je baas zeggen, het wordt glad dus ik blijf thuis vandaag, dan zou ik allang zo n cursus gedaan hebben!
Jaap 230E

Berichtdoor Hans230CE » 01 dec 2009, 23:47

Verkerde instelling Roel, ik ben van mening dat iedereen zo'n cursus moet volgen en zeker zij die profesioneel snel moeten rijden met tijdsdruk!!

Zeer nuttig zoiets!!!

Spijtig genoeg waren er voor ons enkel voorwielaangedreven VW produkten aanwezig en niets achterwielaangedreven, maar alleen het gevoel krijgen van wat ABS, ESP, TC enz doet en vooral kan88 Zeer interessant
Een gedeelte voor ons was ook zuinig rijden.......... Tja ik deed over het parkoer een verbruik van 6.1 met de Passat Bleu Motion. Mijn vriendin 4.6, einde discour, ik ben niet gemaakt om zuinig te rijden Wordt overigens bewezen door het verbruik van mijn wagens........

_________________________________________________________________________________

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Berichtdoor Jaap 230E » 02 dec 2009, 00:06

Ja Frits,
je hebt eigrenlijk helemaal gelijk, zou eigenlijk een onderdeel van het rijbewijs moeten zijn.

Frits ik bedoel Hans, ik had van Roel Jeroen gemaakt, en nu noem jij mij Jeroen grappig he Frits, we hebben tele patisch contact komt vast omdat ik vandaag in Lommel ben geweest, beetje vuurwerk gehaald,bij Frank Vuur wapen niet verder vertellen!
Jaap 230E

Berichtdoor Hans230CE » 02 dec 2009, 00:11

Als het beestje maar een naam heeft, dinge. Ford baan???

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:

Keer terug naar Algemene vragen over jouw auto