door Jaap 230E » 01 dec 2009, 23:57
Hoi SgtPeppers,
Auto van morgen om 11.45 gebracht bij de MB dealer te Eindhoven, waarbij ik wel even moet vermelden dat het om een een C Klasse 200 Kompressor
144 duizend KM op de teller bouwjaar eind 2001,en om 14.00 uur konden we de auto weer ophalen.
Ja, dan is ie ie dus echt wel door de MRI scan gegaan bij weze van spreken:
alle lampjes gecontroleerd dashbord etc
alle schakelaars
carrosserie grondig na gekeken met aanbevelingen
alle sensoren getest
aan de testkast geweest met eventueele kritische waarde s op papier
controlle alle vloeistoffen
staat alle filters etc
Schokdempers getest
Veren gecontroleerd
Airco gecontroleerd
remmerij uitgebreid kwa conditie in kaart gebracht
Conditie zetels
Conditie alle rubbers deuren / ramen kofferdeksel etc
Kort om een zeer uitgebreide inspectie
Naar mijn persoonlijke mening TE maar toch prettig om een goede prijs te bewerkstelligen, de verkoper was toch wel enig zins uit onbelans geraakt, dus van uit mijn sociale plicht toch nog enige na zorg aan hem gegeven, doch daarna de gulden midden weg gehanteerd, t.a.v de
min punten met Mercedes DEALER prijzen, waar ik zelf ook wel even van op keek, kort om mijn buur jongen 22 jaar was zeer content met het uit eindelijke prijs kaartje, en de verkoper kon er uit eindelijk gezien de opgegeven prijzen van de MB dealer ook mee leven.
Kortom iedereen weer blij, maar geef mij maar mij maar een W123
Maar ja zo n jonge knaap vindt dit prachtig, bomvol optie s LCD scherm strak in de hemel gemonteerd, voor de kinders op de achterbank, voor ook zo n ding multifuncioneel in het dash bord, electrische stoelen en verwarmd leren bekleding, ja nog geprobeerd in den beginne hem warm te krijgen voor een W123, doch vond de W124 mooier, toen ontdekte hij de W126 380 SE leek hem ook wel wat, maar ja het blijft een oude auto vond ie zelf ja en toen werd het de C klasse want is wat jonger, en al die optie s vindt ie geweldig, ja je bent jong en je wilt wat.
A fijn die aankoop keurig van 99,00euro inclusief BTW,
Heeft zich goed terrug verdiend.<br><br>Post edited by: Jaap230E, at: 2009/12/04 23:28