Heee bedankt allemaal!
Dinsdag avond nog wat verder aan het strippen geweest, en ja hoor, een lelijk gat aangetroffen tussen de cabine en de scharnierbak. Had aanvankelijk niet goed doorgezocht. (Gisteren van vroeg tot laat gewerkt, dus geen tijd voor internet).
Toch gek, aan de bovenkant zag ik niks bijzonders in die scharnierbak! (Nu dus wel, na mijn graaf- en krabbelwerk).
Hoe nu verder. Ik neem aan dat voor het laswerk het spatbord toch er af moet. Ben nog aan het twijfelen om het zelf te gaan doen of toch weg te brengen. Ik kan wel een lasappraat lenen, maar ik heb voor het laatst gelast op de MTS. Die bestond toen nog...
Is glasmatje/epoxy een mogelijkheid? Eerst roestv rij maken natuurlijk?
Verder ben ik er nog niet achter waar nu de officiele afwatering van de scharnierbak zit. Aan de linkerkant kan ik het eigenlijk ook niet zien. Die veer zit zo in de weg.
toelichting op de foto: De camera bevindt zich ter plaatse van de grote teen van de passagier, en kijk naar rechts/boven. De connector die linksboven op de foto staat is van de ventilator.
Het bovenste gat komt uit in de scharnierbak, het onderste in de wielkast. Het "bruggetje" daartussen is praktisch weg en zal als verloren moeten worden beschouwd.
<br><br>Post edited by: FrankG, at: 2009/12/10 23:23