Hij had zeker een middagje naast een Seat Leon geparkeerd gestaan en vond het idee wel aardig
Maar eeh... ik neem dat je ze nog wel een keer aan en uit gezet hebt? En toen bleven ze nog verkeerd staan of gingen ze toen wel terug naar de juiste stand? Ik kan het niet in technische termen uitleggen, maar volgens mij loopt de intervalstand over een condensator oid (zo´n ding dat oplaadt) en als die een bepaalde grenswaarde bereikt wordt er een keer gewist, ontlaadt dat ding weer en begint het weer van voor af aan. Als je precies op het verkeerde moment de boel afzet stopt de cyclus op het verkeerde moment met dit als mogelijk resultaat?
Ik zie het wel eens bij mijn Fordje, als ik die interval op het verkeerde moment afzet en later weer aanzet, gaan ze eerst een stukje naar beneden, blijven dan even wachten en gan dan opeens weer... net of je de cyclus dus op een ander moment inschakelt.
Ik zou zeggen, gewoon even alle standen proberen, zien wat er gebeurt en anders moet dat oplaadgeval misschien vervangen worden?
Maar ok... misschien werkt het bij de Benz wel heel anders
Hoop dat het toch de moeite van het lezen waard was!