LS,
Nog niet in het bezit van een W123. Sterker nog heb allerlei merken gereden maar nimmer een Mercedes. Ben wel een redelijke autokenner en weet een beetje van techniek. Vroeger alle reparatie's en onderhoud zelf uitgevoerd. Rijdt nu in een C5 break met veel toeters en bellen. Heel comfortabel maar toch kunnen de meeste moderne auto's mij niet echt bekoren. Heb vroeger meerdere jaren met een saab 96 bouwjaar 1975 gereden maar heb daarna wegens meer kilometers een moderner saab model aangeschaft. Nu kriebelt het toch weer en ben ik van plan na mijn huidige auto een min of meer klassiek exemplaar te gaan rijden. Hierbij gedacht aan karakter degelijkheid en beschikbaarheid kundige garagisten en de mogelijkheid nog wat zelf te doen. Eerst gedacht aan weer saab of volvo echter in de auto en motor klassiek en andere bladen spel ik altijd de advertenties van het auto aanbod. Een vreemde afwijking maar ik heb er wel aardigheid aan. Op deze wijze Mercedes Benz op het spoor gekomen en gaan verdiepen in de diverse modellen. Mijn conclusie hierop was dat de 123 reeks biedt wat ik zoek. Namelijk, kwaliteit, uitstraling, veiligheid en comfort. Vandaar mijn inschrijving op dit forum. Ik hoop hier namelijk de nodige kennis op te doen om als het zo ver is beslagen ten ijs te komen.
Post edited by: oudeschicht, at: 2009/12/13 17:25<br><br>Post edited by: oudeschicht, at: 2009/12/14 08:06