Beste allemaal,
Een maand of 3 geleden heb ik een onderdeel (blauwe kaartenbak passagiersdeur) "gekocht" van een van de leden van deze club.
Na een week of 2 ontving ik geen blauwe maar en groene. Kan gebeuren dus even contact opgenomen. Was geen probleem en hij zou een andere opsturen in de juiste kleur.
Nu we drie maanden verder zijn heb ik na meerdere telefoontjes, diverse emails helaas nog geen juiste blauwe kaartenbak mogen ontvangen. Het excuus was en is nog steeds dat er blijkbaar iets niet goed is gegaan met het verzenden. Maar we zijn 3 maanden verder!!
Aangezien de "leverancier" in het zuiden des lands woont en ik in Apeldoorn, is het helaas ook geen optie om even langs te rijden en zelf te gaan halen.
Naast het feit dat ik EUR 30,- heb betaald en nog steeds geen juiste kaartenbak heb, ben ik zeer teleurgesteld in de persoon.
Het gaat er mij niet om de persoon in kwestie hier openbaar te maken en "zwart" te maken. Wel hoop ik dat hij dit bericht leest en hiermee beseft dat ik graag wil dat hij zijn afspraken nakomt. Een man een man, een woord een woord.
Mocht iemand hier nog andere ideeen of suggesties hebben dan hoor ik dat graag.
Groet Wouter