door Wally » 21 jan 2010, 20:35
Ben ik weer,
sorry dat het zo lang geduurd heeft voor deze reactie, maar het goede nieuws is wel dat mijn auto het weer doet.
Aangezien ik al van alles had proberen uit te sluiten, met behulp van o.a. degenen die hier reageerden, waarvoor nogmaals dank, was ik op een gegeven moment dus uitgeprobeerd, en heb ik toch de anwb laten komen.
Ik had toen toch al wel het flauwe vermoeden dat het aan het metalen kastje lag(module voor je ontsteking).
De beste man vertelde mij dat hij per pechgeval maar 10 minuten per klant had, en dat dit wel eens een zoekplaatje kon worden.
Hij stelde voor om hem naar een garage te brengen, had ik rekening mee gehouden, dus heb hem naar Kash in Nootdorp laten brengen.
Daar deed de auto helemaal niets meer, en hij zei ook dat er eerst een andere module in moest.
In ieder geval, om er niet een te lang verhaal van te maken, hij heeft van een andere auto een module kunnen halen en deze bij mij kunnen proberen, en de auto liep meteen, dus nieuwe module gekocht,
deze dingen zijn echt schreeuwend duur, en natuurlijk de carburateur afstellen, want deze stond niet meer goed, en nu rijdt ie weer als een zonnetje.
Dus eenieder bedankt voor het meedenken,
ik hoop dat ik het forum voorlopig voor mezelf voorlopig niet meer nodig heb;)