[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Lekkende brandstof leiding. : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 00:53

Lekkende brandstof leiding.

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Lekkende brandstof leiding.

Berichtdoor avhaeren » 19 dec 2009, 11:40

Hallo allen,

Mijn brandstofleiding (tussen de brandstofpomp en de verstuiver) van de eerste cilinder
lekt brandstof bij de aansluiting op de brandstofpomp.
Vaster draaien geeft geen zin hij blijft ook dan lekken.
Is er iemand die nog van die leidinkjes heeft liggen?
Ik hoor het graag.

Groet Andre.
avhaeren

Re:Lekkende brandstof leiding.

Berichtdoor JantjeV8 » 19 dec 2009, 19:33

Is het leidinkje gescheurd dan?

Anders het dichtingringetje onder de wartel vervangen of kijken dat er geen vuiligheid aan het uiteinde van het leidinkje it.
JantjeV8
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: 230TE
Bouwjaar: 1981
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Wiebren240D » 19 dec 2009, 20:25

Hallo Andre

kijk nu eerst eens goed waar de leiding lekt.
en dan even met remreiniger de boel schoon spuiten en dan met lucht de boel droog blazen dan pas kun je echt zien waar het lek zit bij de plunjer of bij de aansluiting van de leiding op de plunjer.

en denk er wel om wel het zelfde systeem leidingen erop zetten want je hebt nu dat systeem op je auto zitten maar vind maar weer zo een systeem zijn verschillende van door Mercedes zelf ontwikkelt waarom.
ik denk dat Mercedes daar wel over heeft na gedacht.
elke hoge druk leiding heeft de zelfde lengte als je er nu 1 andere leiding van een ander systeem op wie zegt jou dat de leiding dezelfde lengte heeft je merk het gauw genoeg als je er een verkeerde leiding op de moter gaat dan onregelmatig loopen.

ik had het bij mijn ouwe W115/114 ook en ik wist hierin de buurt zo een kapotte 5 cylinder te staan heb ze alle 5 erop gezet en de moter draait weer mooi rondvoor mijn gevoel start de moter zelf beter ja waarom vertel het even.

maar toch nog suc6 met het probleem
met de groeten van Wiebren ut Snits
Wiebren240D
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: Pagode W113
Bouwjaar: 1966
Automaat: Nee
LPG: Ja
Opmerkingen / andere wagens: