de automaatbak doet het nu beter met de stang helemaal op de langste stand
wel hoor ik nog een geratel bij het rijden als de motor koud is als deze warm is valt het geluid wel mee wel vind ik dat bij 120 km de auto veel toeren en geluid maakt niet dat ik veel ha4rder wil rijden maar 2,8 liter en bijna 200 pk zal toch wel harder kunnen rijden als 120 ik denk erover om de automaatbak te vervangen maar de meeste zeggen nog nooit een bak kappot te hebben gehad
iemand nog een hint of idee (wel zie ik onder de motor waar de automaat op de motor vast zit geen beschermplaat zitten zou hier rommel tussen kunnen komen wat het schuren veroorzaakt onder het rijden
tevens heb ik voorin de auto een zwarte ronde bol zitten hier staat het merk VDO op er zitten 3 kabels aan 1 met een stekken die de kabbelboom ingaat en twee vacuum slangen een wat dikkere en een wat dunnere is dit de cruise control en waar zouden de vacuum slangen dan op aangesloten moeten worden
Post edited by: peterj, at: 2009/12/23 19:21<br><br>Post edited by: peterj, at: 2009/12/23 19:22