Ik zal er geen compleet project van maken, daarvoor heb ik tijdens het sleutelen geen foto's gemaakt, maar zal toch enigzins verslag doen. Het is dan wel geen W123, maar goed, heb jullie er al wel mee lastig gevallen.
Majiksimon had belangstelling om een handje toe te steken. Met zijn gezelschap en hulp hebben we vanmiddag de kop gelicht.
Mooi karwei, flink schroefwerk. Alles draait goed, niks draai je kapot. Dat is bij andere merken wel anders.
Eerst het inlaatspruitstuk los.
Leidingen op de verstuivers los.
Nog wat van die ongein aan die zijde.
Andere zijde het uitlaatspruitstuk los. Die at gelukkig keurig zoals het hoort met koperen moeren.
Multiriem los.
Motor op tijd zetten.
Nokkenaslagerkappen los en nokkenas er uit. Eerst het tandwiel natuurlijk, ketting kun je laten hangen.
Daarna alle 18(!!!) kopbouten los op volgorde van voorschrift. En die zitten vast kan ik je zeggen...