door MajikSimon » 17 dec 2005, 23:52
wel klote dit zeg, daar ben je al met al dus veel geld aan kwijt ...ook door die eerdere reparatie al..want dat wat ze een maand eerder hebben gedaan was natuurlijk ook niet gratis.
maar als je nou nog eens problemen krijgt met je bak, is het dan misschien een idee om er een andere goede bak onder te (laten) zetten, uit een sloper ofzo? is ook moeilijk aan te komen natuurlijk, maar toch..stukken goedkoper denk ik.
Tsaj die hele 123 markt he..ik denk dat er onder garages ook af en toe wel zoiets leeft van: die rijdt in een ouwe belastingvrije auto..dan mogen de reparaties wel wat kosten, de aanschafprijs trouwens ook. En ook de onderdelen. Dat merk je met de onderdelen zowieso, gemiddeld zijn onderdelen op de 2e hands markt voor W123's veel duurder dan die voor een W124 of 190. Puur omdat het een klassieker/ oldtimermarkt geworden is. Sommige dingen zijn nieuw veel goedkoper. ik snap het wel maar toch vind ik het wel erg jammer. Er zijn zoveel mensen die geld ruiken.
Zo hoorde ik bij een garagist in mijn buurt dat in december vaak ook hogere vraagprijzen worden gehanteerd, garages gaan uit van eindejaarsuitkeringen, dat soort onzin. Zo zijn hier de onderdelen op de sloop duurder als het rotweer is omdat er geen ene hond rondloopt dan. Die prijzen die men vaak hanteert...ze doen maar wat.En inderdaad gaan Mercedes garages er helaas vrij vaak vanuit dat je toch wel goed in je slappe was zit.
Dus moet je zoveel mogelijk zelf doen, maar ik snap dat dat met een automatische bak niet zo simpel ligt, afgezien van totaal vervangen..
succes. idd is het verhaaltje van ex btw dikke onzin, dan zou je " maar" op 1430 komen, dat argument kun je wel gebruiken, dat dat dus onzin is.Zeg anders dat je dit bekend maakt op een landelijke club ( ik zeg niet dat je dat ook daadwerkelijk moet doen), maar zeg het tegen die garage als ze zo halsstarrig blijven.Laat het er niet bij zitten he..