[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
achterruit verwarming : Algemene vragen over jouw auto

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 11:48

achterruit verwarming

Hier kan je alles posten omtrent jouw eigen Mercedes wat niet in een ander forum past.

achterruit verwarming

Berichtdoor Lindtova » 27 dec 2009, 22:41

hoe zit dat eigenlijk met die schakelaar van de achterruit verwarming?
ik kan hem in 2 standen doen 1 is uit(denk ik )en 2 gebeurterniet hou ik hem ingedrukt gaat het lampje van de schakelaar branden maar hij vloept vanzelf weer terug en lampje is uit.
Lindtova

Re:achterruit verwarming

Berichtdoor Lindtova » 27 dec 2009, 22:44

heb de bril maar op gezet want anders komen er rare dingen te staan.
ik bedoel dus dat die schakelaar 2 standen heeft.maar als ik hem ingedrukt hou dan gaat het lampje van de schakelaar branden maar als ik hem los laat floept die net zo hard weer terug.hoe werkt het?want wat ik doe er gebeurt niets.
Lindtova

Berichtdoor Govert » 27 dec 2009, 23:12

Het is een "zachte" schakelaar. Hij werkt alleen bij draaiende motor. Indrukken aan de onderkant is aan, dan gaat het lampje branden. Indrukken aan de bovenkant is uit. Als het goed is gaat het ook vanzelf uit na een minuut of 30. Als je de motor uitzet, gaat de achterruitverwarming ook uit.
Govert
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Nee
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Roel280€ » 27 dec 2009, 23:14

En dus wederom een innoverende kwaliteit van de W123, daar waar andere merken nog steeds met aan of uit werken.
Roel280€

Berichtdoor Hans230CE » 28 dec 2009, 00:49

Ze zouden beter van die schakelalaar op mistachterlampen zetten voor sommige merken, dan worden bij sommige weirdows die ook eens uit gezet. Ook een vernieuwing van MB.

Hier hangt trouwens een leuk verhaal aan vast, een paar weken geleden een W123 staande gehouden omdat de voorste mistlampen branden; Sorry meneer vergeten uit te zetten........
Hij bleek van een ziekenhuis in de buurt te komen, "dus je hebt ze moedwillig aangezet", zei ik , ""neen want kent u nu van zo'n oude bak??????!!!?!???!!!!!!!!""

Dag liegebeest.........

Misschien ziet hij het verhaal, want de coördinaten van het forum meegegeven
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
Opmerkingen / andere wagens:

Berichtdoor Lindtova » 28 dec 2009, 11:39

oke dan doet die het dus niet als ik aan de onderkant druk gebeurd er niets!!lampje brand alleen als ik op de bovenkant druk en vasthou.
iemand een idee waar ik het moet zoeken??
Lindtova

Berichtdoor Weizengelb » 28 dec 2009, 12:24

Ja het relais is stuk.
Dat zit onder het dashboard net onder de linker luidspreker opening. (dat aluminium kastje).
Het lukt net om het te vervangen door het gat van de luidspreker, het bevestigingsschroefje is wat lastig.

Mathieu

Das Beste oder Nichts!
Weizengelb
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: 220D
Bouwjaar: 1972
Automaat: Nee

Berichtdoor Lindtova » 28 dec 2009, 17:39