Hallo,
Mijn schoonouders en ik zijn een vakantie aan het plannen naar kroatie, nu gaan hun met een volkswagen passat. Maar nu vroegen ze aan mij of ik met de Mercedes mee kon rijden ivm bagage en mijn vriendin kon niet bij hun in de auto om dat er nog een paar broers meegingen.
Eerst heb ik het afgewezen, maar na veel denken lijkt me het een aantrekkelijke onderneming.
Het is zo'n 1600 kilometer rijden van barneveld naar biograd, maar ik ben van plan dit in mijn eigen tempo te gaan doen. Lekker rustig aan, en af en toe een stop maken.
Nu is mijn vraag, zou mijn Benz dit trekken? motorisch is hij wel goed denk ik.
Maar de zuigerveren zijn wel aan het slijten. Verder is de remmerij nog perfect in orde.
Eigenlijk heb ik er nooit problemen mee gehad, zelfs niet toen ik er mee naar antwerpen ben gegaan, maar dit is natuurlijk een heel ander verhaal.
En hoe zit het in oostenrijk als ik hoog in de bergen rijd, word de motor dan niet enorm warm door de ijle lucht?
En wat voor voorbereidingen moet ik treffen voor een dergelijke reis?
Kijk ik heb de auto gekocht voor 2500 euro, en als hij dit haalt is dit echt geweldig!
Groetjes Geurt
Post edited by: geurt, at: 2009/12/31 16:48<br><br>Post edited by: geurt, at: 2009/12/31 16:50