Zit ik een beetje S-klasses W126 te kijken op ClassicTrader,kom ik mijn eigen auto tegen die ik van 2001 t/m 2005 heb gereden. Op zich niet bijzonder misschien,maar deze auto heeft voor mij zoveel betekent,het was de fijnste en mooiste MB die ik ooit heb gehad en die ik voor mijn doen lang heb gehad,wel 4 jaar.
Ik heb in deze auto mijn vrouw leren kennen,mijn opa en oma hebben er nog in meegereden,inmiddels zijn die er allebei niet meer,vandaar dat het zien van deze advertentie(bij 't Wooike in Oss) bij mij veel gevoelens heeft losgemaakt.
Ik kocht de S destijds in Duitsland met 114000km op de klok,volledig gedocumenteerd,toen ik hem wegdeed stond 'ie op 157600km. Ja,waarom deed ik hem weg,ik wilde wel weer iets anders en kon eigen geld beuren na 4 jaar,zo gaan die dingen...
Spijt heb ik niet,maar enige weemoed bespeur ik wel bij mezelf,en een ding staat vast: er moet weer een hele mooie W126 8cilinder komen!
Misschien voor velen niet van belang op het 123 forum,maar ik wilde dit ff kwijt en van me af schrijven,ik heb voor de liefhebbers de foto's uit de advertentie toegevoegd.
Trouwe blauwe reus; hopelijk vindt je snel een hele goede baas,bij mij hang je voor altijd in de huiskamer met veel goede herinneringen!!!