[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions_content.php on line 678: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
Indeling zekeringkast : Techniek

MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 26 nov 2024, 00:24

Indeling zekeringkast

Alle techniek (mechanisch, elektronisch) zaken horen hier thuis.

Indeling zekeringkast

Berichtdoor JeroenW » 02 jan 2010, 15:21

Geachte leden,

Allereerst wens ik iedereen een voorspoedig 2010 met veel veilige kilometers en mooi weer.
en dan nu mijn vraag, weet iemand de indeling van de zekeringkast rechtsboven onder de motorkap?, ik kan het papiertje niet meer vinden waar deze opstaat. Er is een zekering stuk maar ik kan niet ontdekken waar deze voor is en het lijkt of alles gewoon werkt.

Bij voorbaat dank
groeten Jeroen
JeroenW

Re:Indeling zekeringkast

Berichtdoor AHM » 02 jan 2010, 18:35

Hoi Jeroen,

Zie de volgende link (alleen in het duits)aan het einde staat de kaart die je misschien zoekt (ik kan geen Duits lezen)

http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1

Groeten,
AHM
AHM

Berichtdoor bartolo66 » 02 jan 2010, 22:15

Staat het niet aan de binnenkant deksel gedrukt?
bartolo66

Berichtdoor Hans230CE » 02 jan 2010, 22:58

Linksboven, links en rechts worden ALTIJD bekeken van uit de bestuurderstoel als je naar de voorzijde van de wagen kijkt! Dus linkerstoel = bij ons bestuurdersstoel, linkerlamp = de lampen aan de kant van ons stuur. Neem deze gewoonte even aan; In rechtsgestuurde landen is het hetzelfde, maar daar staat het stuur aan de verkeerde kant, stupid, isn't it???

MVG de leraar, die overigens geen leraar is

Staat bij mij idd op het rotklepjedatjeernooitmakkelijkinofuitkrijgt
_________________________________________________________________________________

A car takes you from A to B, A Benz takes you everywhere and beyond.

Gtn van ant zeetje, Hans
Hans230CE
Platinum Boarder
Platinum Boarder

Roepnaam:
Type wagen: N.n.b.
Bouwjaar: N.n.b.
Automaat: Ja
LPG: Nee
Opmerkingen / andere wagens:

Keer terug naar Techniek