MBKlassiekerclub.nl

De W123 vraagbaak met techniek en hulp op het forum van en voor W123 liefhebbers

Het is nu 24 nov 2024, 03:12

Even voorstellen...

Dit is de plaats waar je jezelf en eventueel je auto kunt voorstellen. (en niet meer dan dat!!)
Ook als je al langer lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent.
Dit is dus NIET de plaats om je vragen neer te zetten.
Daar hebben wij tenslotte een heel forum voor.

Even voorstellen...

Berichtdoor awdh » 04 jan 2010, 15:13

Hallo iedereen,

Ik ben AW den Hollander, 27 jaar en ben bij deze club terechtgekomen naar aanleiding van een berichtje van een van de leden van W123club.nl op een advertentie die ik op marktplaats gezet heb.

In die advertentie geef ik het volgende aan:

Ik ben erg benieuwd of iemand weet hoe het vergaan is met de Mercedes-Benz W123 sedan (donkerbruin) die van 1982 tot ca 1989 bij ons in de familie was (kenteken DL-19-ZY).

Bent u de eigenaar of weet u wat er met deze auto verder gebeurd is na 1989, dan verneem ik graag uw reactie.

Aangezien het via de site van de RDW of verder op internet niet mogelijk is om aan de hand van een kenteken, de verdere geschiedenis van een auto te achterhalen (wie de auto in bezit heeft (gehad) etc.), probeer ik het langs deze weg.

Let op: ALS de auto ueberhaupt nog 'leeft' dan is het niet de bedoeling dat ik deze wil kopen, ik wil alleen weten waar de auto terecht is gekomen/ wat er mee gebeurd is.

De (toen 2ehands) auto is in 1982 door mijn ouders aangeschaft omdat ik toen 'op komst' was, de auto had een lichtgekleurd interieur met electrische ramen voor en achter. Ook herinner ik me nog een op gegeven moment doordringende gas-geur als de auto reed, ik weet niet zeker of de auto alleen op benzine of ook LPG reed.
awdh

Re:Even voorstellen...

Berichtdoor janbenz1 » 05 jan 2010, 21:18

Welkom bij de club,

Succes met je speurtocht, als hij binnen de club iszul je het snel weten.
Maar nu zelf nog zo'n mooie bolide, en je kunt echt gaan genieten.
veel leesplezier en, misschien tot ziens.

Groetnis fan Jan.
janbenz1

Re:Even voorstellen...

Berichtdoor Wim123 » 05 jan 2010, 21:46

Hallo HW den Hollander,
Welkom bij de club....
Het kenteken kan je natrekken bij de RWD.
zie https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx
Helaas is het kenteken niet meer bij de RWD bekend dus
zal de auto niet meer bestaan...jammer!
Succes bij het achterhalen van de geschiedenis!

Groet Wim.
Wim123

Keer terug naar Even voorstellen