door Limpsalot » 08 jan 2010, 13:36
Motormongool schreef:
Buiten dat, ik begin nu te vermoeden dat iemand een afgekeurde partij werkschoenen naar dat 3e wereldgebiedje heeft gestuurd, die stalen neuzen zijn helemaal niet meer ARBO-conform !
Maar wellicht dat die wetgeving nog niet tot het bollentroep-gebied is doorgedrongen.
Ach, die wetgeving waar gewone stervelingen zich druk om maken boeit ons uitzonderlijke Bollengroepje niet zo. Je moet het zo zien, dat die voorschriften idiot-proof moeten zijn om bijvoorbeeld Haringstadters tegen zichzelf te beschermen. Wij kunnen zelf denken..
En wat nu als je helemaal GEEN schoenen hebt?
- Als je zegt dat je niet NAAST je schoenen loopt dan is dat feitelijk wel juist (want je hebt die niet)
- maar je loopt ook niet IN je schoenen want je hebt ze niet eens ...
Voer voor filosofen !!!
Of voor analfabeten? Ik schreef net dat ik Werkschoenen heb! Bovendien taalkundig wel een erg warrig verhaal MM, we zijn beter van je gewend!
Vroeger zonden ze dan een missionaris naar zo'n onderontwikkeld gebied, maar ik weet niet of ze al het beschavingsniveau hebben bereikt dat bekering überhaupt enige kans van slagen heeft.
De geschiedenis wijst uit dat deze missies niet veel meer hebben opgeleverd dan een hiernaar genoemd seks-standje. En ook dáár zijn we zelf bijdehand genoeg voor..dus nee, we hoeven niet echt bekeerd te worden.
Het wordt tijd weer eens een spion op pad te sturen.
De introductiedag in Pijnacker was daar een mooie gelegenheid voor geweest. Het viel ons echt tegen dat je ondanks speciale uitnodiging niet kwam opdagen. Maar vanaf de 16e zijn we er elke zaterdag!
Leuk dat je weer wakker bent trouwens. We hebben je bijdragen gemist!