hey allemaal ik ben douwe
en ben sinds een dik jaar ook besmet met het ster virus
ik heb oktober 2008 een poep bruine W123 coupe gekocht.
niet echt mijn vookeur van kleur nog hoe de rest eruit zag.
de raam rubbers gescheurt een deuk in het rechter achter spatbord en bumper
linker achter spatbord rand verrot.rechter voor spatbord bij de deur onderom door gerot enz enz.
maar de portomonee zat niet meer in en ik heb deze wagen dan maar gekocht .
en tot op heden geen spijt van want na de vele minpunten waren er ook veel plus punten aan deze auto te vinden die het luttele bedrach van 2200 euro van de aanschaf verlichten.
een gas installatie verdelerkap rotor en boegies trekhaak en uitlaat remschijfen en blokken en banden waren net allemaal vervangen en dus nog als nieuw.
gelukkig had ik de auto met een nieuwe keuring gekocht.
al had ik over de manier van keuren wel zo mijn twijfels
de stoelvergrendeling was vast gezet met trips de rechter voorstoel lag tijdens de keuring een oude heupgordel omdat de orginele wat was beschadigt.
na de keuring en afmelding werd de heup gordel weer gedemonteerd en mijn auto had weer een keuring.
onder weg kwam ik er achter dat de rechter voor stoel ook niet meer de stevigheid had van wel eer
en thuis gekomen kwam ik er dus achter dat deze stuk was en maar met 1 bout de rechterzijde van de rugleuning nog vast zat .zeer goede keuring dus uitgevoerd bij de hollander uit lemmer.
nu een jaar later staat de wagen er weer redelijk netjes bij alle plaatwerk die zichtbaar was is weer wat in en redelijke staat
echt tevreden ben ik er nog niet mee maar dat heeft even wat meer tijd en financien nodig.
wel alle onder liggende plaatwerk is degelijk vervangen rechterzijde de voet ruimte is een plaat van zon 30 bij 30 ingekomen om weer wat waterdicht te zijn alle dorpels ook achter voor spatborden zijn de rotte gaten vervangen voor gegalvaniseerd plaat matriaal
en daarna goed en degelijk getektileerd.
alle wiel kasten zijn de rotte plaat delen ook uit gesneden en nieuw plaatwerk in gezet .en ook aan de binnen kant van de spatborden in de auto wat vaak vergeten word is bij mij de boel goed in de tectiel gezet na de plaatwek restauratie.
helaas heb ik er geen fotos van gemaakt maar die komen nog wel
het is nog niet een plaatje van een auto maar die tijd komt nog wel weer.
Post edited by: douwewe, at: 2010/01/09 11:23<br><br>Post edited by: douwewe, at: 2010/01/09 11:32