door JaapW114 » 05 jan 2010, 23:24
Hallo Jan,
Dan reed mijn collega, ik deed ik een poging om even te slapen, kan ik namelijk heel goed. Ik rijd heen, hij terug. We zijn een 12 meter hoge staalconstructie aan het verwijderen, deze hadden we gemaakt om betonnen wanden tegen aan te plaatsen, wanden staan inmiddels in het beton, dus de staalconstructie mag weer weg. Slijpen in plaats van lassen, gelukkig had ik het zelf gelast, dus alleen op plaatsen waar ik goed bij kan met de slijptol. Ik heb mensen wel eens in hoeken zien lassen, leuk om dat ooit weer los te krijgen. Het weer was niet onaardig, droog maar fris, maar goed werkbaar, net als vandaag. Nu heb ik zelf weinig last van de kou, ik houd wel van dit weer. En een dag niet werken is ook een dag geen geld, dus het kan lang aan bij mij. Om 11.00 uur even een extra bak koffie en om 14.30 uur opruimen. Uitvoerder is allang blij dat wij gewoon doorwerken, of het nou regent, waait of sneeuwt, alleen bij onweer wordt het werk altijd stilgelegd en bij wegwerkzaamheden bij mist, dan wil Rijkswaterstaat ons niet op de weg hebben, te gevaarlijk.
groet,
Jaap
6 januari 2010, een beetje sneeuw, maar liefst 5 uur en een kwartier nodig gehad om vanuit Waardenburg naar Nieuwe Niedorp te rijden!
15.15 uur vertrokken om 20.30 uur thuis, morgen een vrije dag genomen. Er waren stukken bij die echt spiegelglad zijn, niet te rijden, stilstaan en al wegglijden, maar we hebben het weer gered.
Jaap<br><br>Post edited by: JaapW114, at: 2010/01/06 23:25